Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی محمد زاده اظهار داشت: از آغاز پاندمی کووید ۱۹ این مرکز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی ارائه خدمت نموده و در اوج بحران کرونا ویروس به سایر بیماران و مراجعین نیز ارائه خدمت نموده است.

فوق تخصص آی سی یو و مراقب‌های ویژه، از آمادگی کامل کادر مجرب این مرکز در ارائه خدمات درمانی تشخیصی به مراجعین خبر داده و افزود: در دو سال اخیر در مجموع بیش از ۱۴ هزار نفر از مراجعین کرونایی در این مرکز بستری و تحت درمان قرار گرفته و ما بقی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انجام تست‌های پی سی آر مرکز تداوم دارد ادامه داد: در دو سال گذشته بالغ بر ۳۹ هزار تست پی سی آر از مراجعین گرفته شده که انجام تست‌های پی سی آر صرفاً برای بیماران بستری در بخش‌ها به مورد اجرا گذارده می‌شود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اضافه کرد: در طول این مدت بیش از ۹۳ هزار تخت روز اشغال داشته‌ایم که این تعداد تنها شامل بیماران کرونایی است.

محمدزاده در پایان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هموطنان گفت: امیدواریم هموطنان گرامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن دوز سوم کادر درمان را در گذر از این بیماری یاری نمایند.

کد خبر 5435488

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار کرونا تبریز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران همدان اردبیل گرگان عکس استانها جهاد تبیین واکسن کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد