Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فارس به نقل از ورایتی نوشت: آکادمی ابتدا تصمیم خود را برای ارائه چندین بخش اسکار خارج از پخش زنده تلویزیونی ۲۷ مارس در روز سه‌شنبه، از طریق نامه‌ای از رئیس‌ اتحادیه دیوید روبین که برای اعضای آکادمی ارسال شد، تایید کرد. در این نامه توضیح داده شده که این جوایز در عوض یک ساعت قبل از مراسم جلوی دوربین اهدا می‌شود و کلیپ‌هایی از سخنرانی‌ها در پخش تلویزیونی گنجانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های دیگر به غیر از موسیقی که امسال به صورت زنده اهدا نمی‌شوند عبارتند از: مستند کوتاه، انیمیشن کوتاه، کوتاه اکشن زنده، تدوین فیلم، گریم و آرایش مو، طراحی تولید و صدا. 

این اقدام باعث ایجاد جنجال در میان پیشکسوتان این صنعت شد و انجمن صنفی تدوین سینمای آمریکا بیانیه‌ای عمومی در محکومیت این تصمیم صادر کرد.

اتحادیه  زنان آهنگساز فیلم (AWFC) برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. از زمان آغاز به کار، این انجمن به بیش از ۵۵۰ عضو در سراسر جهان افزایش یافته است.

در بیانیه آنها آمده است:‌ اتحادیه  زنان آهنگساز فیلم (AWFC) به‌شدت از حذف بخش آهنگسازان و هفت بخش دیگر که مجموعه‌ای از هنرمندان خلاق یکپارچه را در فرآیند فیلمسازی برجسته می‌کنند، ناراحت است.

کد خبر 660638 برچسب‌ها جایزه اسکار اسكار ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جایزه اسکار اسكار ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد