Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ساماندهی معتادان متجاهر در نطنز آرامش اجتماعی را به دنبال دارد و از این رو لزوم تدوین برنامه جامع حمایتی ویژه مبارزه با مواد مخدر از اهمیت زیادی برخودار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نطنز ، ساماندهی معتادان متجاهر در هر منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و علاوه بر  تلطیف فضای اجتماعی، موجب ارتقاء آرامش جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی این گروه در ایام خاص همانند نوروز و ایام تعطیلات که شاهد جمعیت متمرکز در مناطق هستیم از اهمیت بسیار زیادی برخودار است چراکه امنیت و احساس آرامش در یک منطقه یکی از نقاط مثبت در جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

شهرستان نطنز با دارا بودن فضاهای گردشگری اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر در منطقه را دوچندان می‌کند و لازم است نهادهای مربوطه از جمله اداره بهزیستی شهرستان نطنز و فرماندهی انتظامی این شهرستان در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  نطنز  با اشاره به تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نطنز بر اجرای دقیق طرح آرامش نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز زائران و مسافران بسیاری وارد شهرستان نطنز می‌شوند، بنابراین مسئولان شهری با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز غفلت نکنند.

وی گفت: در ایام نوروز نباید هیچ مزاحمتی از سوی معتادین متجاهر و اراذل و اوباش برای مردم و گردشگران به وجود بیاید و از این رو لازم است یک برنامه جامع حمایتی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، توسط مسئولان اداره بهزیستی تهیه و تدوین شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن تاکید بر برخورد قانونی با خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان افزود : برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز از مواردی است که مقرر شد با همکاری و تدبیر نیروی انتظامی تقویت شود.

39 فروشنده اسلحه و مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر شدنددرگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح/ باند قاچاق مواد مخدر در بلوچستان منهدم شد322 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و فارس کشف شد

وی داشتن برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مناسب از سوی ادارات مرتبط را خواستار شد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید از ظرفیت فضای مجازی  برای انجام آموزش‌های پیشگیرانه و همچنین بهبودی معتادین استفاده کنند.

معتادان بهبود یافته سبد کالای نوروزی دریافت می‌کنند

راحیل منصوری رئیس اداره بهزیستی نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز از تهیه و تدوین برنامه جامع حمایتی در رابطه با معتادان به مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: قرار است طی جلسه‌ای با فرماندار و رئیس مبارزه با مواد مخدر مورد بررسی و جهت اجرا تاییدیه دریافت کند.

منصوری ضمن اشاره به تخصیص کمک‌های معیشتی به بخشی از معتادان بهبود یافته توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز ابراز داشت: تعداد 50 نفر از معتادین بهبود یافته که از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند جهت دریافت سبد کالای نوروزی به سپاه ناحیه نطنز معرفی شوند.

وی از اجرای ساماندهی معتادان متجاهر در شهرستان کاشان افزود: جهت ساماندهی و پذیرش معتادین و متجاهرین که در طرح آرامش بهاری توسط نیروی انتظامی از 20 اسفند ماه انجام می‌گیرد و لازم است همکاری لازم صورت پذیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز ضمن اشاره به حمایت از معتادان بهبود یافته توسط این نهاد گفت: تسهیلات اشتغالزایی کم بهره برای معتادین بهبود یافته همانند گذشته از طرف بهزیستی واحد پیشگیری پرداخت می‌شود.

سرهنگ مهدی کریمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن تاکید بر ساماندهی معتادان متجاهر در شهرستان نطنز اظهار داشت: این اقدام با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات پیش رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهرستان نطنز افزود: ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نطنز در راستای مبارزه قاطع با این متخلفان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در آخرین اقدام خود مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقیان مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کریمی ابراز داشت: در طول ایام نوروز امسال طرح‌ها و برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر کماکان ادامه داشته و با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و به منظور کاهش سرقت‌ها در ایام نوروز و ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و مسافران نوروزی و با هدف جمع‌آوری معتادان توسط پلیس در ایام نوروز اجرا می‌شود.

کریمی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان نطنز کار جمع‌آوری معتادان مواد مخدر  در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به سفرهای نوروزی شهروندان تصریح کرد: از مردم شهرستان تقاضا داریم اگر قرار است در تعطیلات نوروزی به مسافرت بروند منزل و یا مکان‌های خود را با ایمنی کامل رها کنند تا در طول مسافرت مورد سرقت قرار نگیرند.

انتهای پیام/804/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر برنامه جامع حمایتی شهرستان نطنز اداره بهزیستی ایام نوروز مواد مخدر بهبود یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر