Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:42:34 GMT

تراکتور- سپاهان؛ برخورد نیمکت‌های لرزان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۷۰۵

تراکتور- سپاهان؛ برخورد نیمکت‌های لرزان

از ساعت 15، سه مسابقه همزمان آغاز می‌‌شود که در یکی از آنها، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، با آلومینیوم دیدار می‌‌کند. نفتی‌ها که 8بازی است نبرده‌اند و 7باخت متوالی داشته‌اند، با آمدن محمود فکری هم 4باخت در کارنامه‌شان به ثبت رسیده تا با 11امتیاز در رده پانزدهم جدول باشند.

روزنامه ایران: هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال، امروز با برگزاری 8 مسابقه پیگیری می‌‌شود که در اولین آنها، تراکتور از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور که در 9هفته اخیر، 5باخت و 4تساوی داشته، با 15امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در این شرایط، مسئولان این تیم، با زوانمیر سولدو برای جدایی به توافق رسیدند و پس از رفتن این مربی کروات، با ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه‌ای مذاکراتی را انجام دادند اما ساغلام که موافقت اولیه‌اش را اعلام کرده، هنوز به تبریز نیامده و تراکتوری‌ها زیر نظر محمد نصرتی که به کادر فنی اضافه شده، آخرین تمرین‌شان را انجام دادند. در سمت مقابل، سپاهان هم که با 34امتیاز در رده سوم جدول است، پس از تساوی با ذوب‌آهن، با استعفای محرم نویدکیا مواجه شد اما او در آستانه دیدار با تراکتور به سپاهان بازگشت تا دوباره روی نیمکت زردپوشان اصفهانی بنشیند. بازی رفت 2تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.


از ساعت 15، سه مسابقه همزمان آغاز می‌‌شود که در یکی از آنها، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، با آلومینیوم دیدار می‌‌کند. نفتی‌ها که 8بازی است نبرده‌اند و 7باخت متوالی داشته‌اند، با آمدن محمود فکری هم 4باخت در کارنامه‌شان به ثبت رسیده تا با 11امتیاز در رده پانزدهم جدول باشند. این درحالی است که شاگردان رسول خطیبی نیز اوضاع خوبی ندارند. اراکی‌ها که 10هفته است به پیروزی نرسیده‌اند، 3باخت متوالی را تجربه کرده‌اند و با 25امتیاز در رده نهم هستند. بازی رفت 2-1 به سود آلومینیوم خاتمه یافت. هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف فولاد می‌‌رود تا رضا عنایتی و جواد نکونام به‌عنوان 2سرمربی استقلالی مقابل یکدیگر قرار بگیرند. هوادار با 21امتیاز یازدهم است و فولاد هم با 28امتیاز در رده هفتم است.

بازی رفت دو تیم 1-0 به سود سرخپوشان اهوازی به پایان رسید. فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز رودرروی پیکان قرار می‌‌گیرد. شاگردان علی‌اصغر کلانتری، جزو تیم‌های ناکام لیگ بوده‌اند که 14بازی است به پیروزی نرسیده‌اند و با 14امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند. ضمن اینکه کاکوها، ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را هم با 7گل زده دراختیار دارند. درمقابل، شاگردان مجتبی حسینی که معمولاً در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌‌گیرند، با 29امتیاز، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند اما نکته جالب این است که بازی رفت 2تیم، 1-0 به سود فجر به پایان رسید که آخرین برد شیرازی‌ها در لیگ هم به حساب می‌‌آید. از ساعت 16:30  گل‌گهر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان، پذیرای صنعت نفت است تا دوئل 2استقلالی دیگر یعنی امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان شکل بگیرد. سیرجانی‌ها که 9بازی است شکست نخورده‌اند، با 29امتیاز در رده ششم قرار دارند. درمقابل، آبادانی‌ها پس از 4برد پیاپی، 2مساوی داشته‌اند تا با 27امتیاز در رده هشتم جدول باشند. بازی رفت 2تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. همچنین  در بازی همزمان، ذوب‌آهن در ورزشگاه فولاد‌شهر با پدیده مسابقه می‌‌دهد. شاگردان مهدی تارتار که 6بازی است نبرده‌اند، با 19امتیاز در رده دوازدهم ایستاده‌اند. این در شرایطی است که شاگردان داود سیدعباسی هم که در هفته هجدهم اولین بردشان را به دست آوردند، بازی قبل‌شان را واگذار کردند و با 8امتیاز، عنوان آخر جدول را به خود اختصاص داده‌اند. نکته جالب اینکه هر 2تیم تا به اینجای فصل تنها 8گل به ثمر رسانده‌اند. بازی رفت 2 -1 به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزشگاه شهید پایان رسید بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 848754 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور