Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیرایی گفت: کاهش سرعت اینترنت و برخی ضعف ها در زیرساخت های ارتباطی محصول کم کاری، بی برنامه‌گی و وادادگی تفکر لیبرال و غربگراست که در سطوح مختلف مدیریتی و سیاست گذاری کشور نفوذ کرده و تدابیری نیندیشیده که در این سالیان اخیر تجهیزات مورد نیاز ارتباطی را تأمین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به اینکه همه دلسوزان کشور  و خانواده ها از بلاتکلیفی و رها بودن فضای مجازی گلایه و نگرانی جدی دارند، گفت: اما متاسفانه دولت ها و مجالس گذشته نسبت به دغدغه ملت بی توجهی کردند که خوشبختانه در مجلس جدید طرحی آماده شد برای اینکه دغدغه های مردم را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح هم حمایت از حقوق فعالان اقتصادی مدنظر است، ادامه داد: در راستای منافع ملت و نظامی اسلامی چارچوب های فکری و عقلی باید رعایت شود که در حوزه فضای مجازی چون مدیریت و حاکمیت آن در اختیار دشمنان ایران اسلامی است باید تدابیری اندیشیده می شد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این ملت و غربگرایانی که همواره به منافع کشور آسیب زدند در هر حرکتی که بخواهد در جهت کوتاه کردن دست مستکبران صورت بگیرد تا توانسته و هر چه در توان داشتند بکار گرفتند که کارشکنی و سنگ اندازی کنند تا مانع کوتاه کردن دست غربی ها و سرویس های جاسوسی آنان از منافع ملت ایران شوند.

حجت الاسلام نصیرایی به دروغ پراکنی و جوسازی دشمنان اشاره و بیان کرد: اخیراً نیز برخی اختلالات و کاهش سرعت اینترنت را به دروغ به طرحی(صیانت از فضای مجازی) که هنوز در مسیر کار فنی و کارشناسی است و نهایی نشده ربط می دهند و جوسازی می کنند و برخی از افراد هم که از موضوعات اطلاعات دقیقی ندارند برخورد سطحی می کنند و تحت تاثیر این هیاهوها و  جوسازی ها قرار می گیرند و اظهار نظر می کنند.

وی افزود: کاهش سرعت اینترنت و برخی ضعف ها در زیرساخت های ارتباطی محصول کم کاری، بی برنامه‌گی و وادادگی تفکر لیبرال و غربگراست که در سطوح مختلف مدیریتی و سیاست گذاری کشور نفوذ کرده و تدابیری نیندیشیده که در این سالیان اخیر تجهیزات مورد نیاز ارتباطی را تأمین کنند.

گفتنی است هفته جاری کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه فضای مجازی با عنوان جدید «نظام تنظیم مقررات فضای مجازی» در کمیسیون مشترک بررسی و تصویب شد اما معاونت قوانین مجلس به دلیل تغییرات ساختاری طرح، این مصوبه را ابطال کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کاهش سرعت اینترنت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت