Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در آستانه سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان گلستان نگاهی به مطالبات برخی از فرمانداران گلستانی از رئیس‌جمهور می‌کنیم که عمده مشکلات شهرستان خود را در حوزه اقتصادی، معیشت، عمرانی، بحران آب و غیره از دیگر مطالبات مردم خطه سرسبز گلستان، نگارستان ایران است.

* موضوع تامین آب کشاورزی شهرستان گنبدکاووس باید مدیریت شود/ مرمت برج قابوس نیاز به اعتبار دارد

مهدی دهرویه با بیان اینکه در تامین آب کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با مشکل مواجه هستیم، ابراز کرد: موضوع تامین آب کشاورزی شهرستان گنبدکاووس باید مدیریت شود همچنین موضوع فاضلاب و آب شهری نیز نیازمند مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص حوزه میراث فرهنگی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در سفر رییس‌جمهور به گلستان امیدواریم جذب اعتبار لازم برای پارک داریوش این شهرستان را شاهد باشیم همچنین برج قابوس که نماد شهرستان گنبدکاووس است نیاز به مرمت دارد برای جلوگیری از آسیب‌های این برج ملی نیاز به جذب اعتبار داریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه آسفالت جاده نفت شهرستان گنبدکاووس در سفر استانی رییس‌جمهور به گلستان صورت گیرد، اهار کرد: جاده نفت شهرستان گنبدکاووس یک جاده بسیار مهمی است زیرا شهرک‌های صنعتی ما نیز در این جاده قرار دارد.

دهرویه با تاکید بر اینکه ورزش سوارکاری گنبدکاووس باید سامان‌دهی شود، خاطرنشان کرد: نماد شهرستان گنبدکاووس ورزش سوارکاری است که این ورزش باید به جایگاه اصلی خودش برگردد.

وی درخصوص پروژه موج‌های آبی گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس اذعان کرد: این پروژه قریب به 400 نفر عضو دارد که تعداد 130 نر سهام دار و مابقی این افراد در این پروژه مشارکت کردند به دلایل مختلفی سهامدار اصلی این پروژه نتواست کار را پیش ببرد و اکنون این پروژه از طریق مرجع قضایی در حال پیگیری است.

 *تکمیل پروژه نیمه تمام سد نرماب از مطالبات جدی مردم مینودشت از رئیس‌جمهور است

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت درخصوص مطالبات مهم شهروندان مینودشتی از رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی خودشان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از جمله مطالبات مهم مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان مینودشت درراستای سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان می‌توان به بازدید از سد نرماب و تکمیل پروژه نیمه تمام این سد اشاره کرد همچنین جابجایی روستاهای کاسه سد ازجمله جنگلده بالا و محمد زمان خان و پس پشته و باقرآباد از دیگر مطالبات ما به ریاست‌جمهوری است.

محمدتقی قزلسفلی با بیان اینکه تکمیل  پروژه‌های آبرسانی شهرهای مینودشت ودوزین از مطالبات جدی ما از آقای رئیسی است، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های شبکه بهداشت از جمله پروژه نیمه تمام راه‌اندازی مرکز دیالیز است همچنین تکمیل پروژه نیمه تمام  nicu بیمارستان مینودشت از دیگر مطالبات ما در سفر رئیس‌جمهور به گلستان است.

وی احدث و مرمت جاده‌های بین مزارع در مینودشت را بسیار مهم خواند و افزود: بازدید و تکمیل پروژه بزرگراه آزادشهر به مینودشت وگالیکش، روکش آسفالت محورهای  مواصلاتی شهرستان بویژه مناطق کوهستانی، تکمیل پروژه پل نیمه تمام روستای شرکت صحرا و تکمیل پروژهای نیمه تمام آموزش وپرورش از جمله مدرسه نیکان وامام خمینی نیز از دیگر مطالبات مهم این شهرستان از آقای رئیسی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر مینودشت، تکمیل پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی بانوان و پروژه نیمه تمام سنجش آمادگی جسمانی مطالبات مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان مینودشت از رئیس‌جمهور است.

قزلسفلی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری‌های مینودشت و دوزین از جمله ساختمان آتش‌نشانی شهرداری مینودشت و تکمیل پروژه شهدای گمنام مینودشت نیز مطالبات مردم این شهرستان از رئیس‌جمهور در سفر استانی خواهد بود.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبات فرمانداران مینودشت گنبدکاووس رییس جمهور گلستان تکمیل پروژه نیمه تمام شهرستان گنبدکاووس شهرستان مینودشت دیگر مطالبات رئیس جمهور تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان