Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مدیریتی باعث شدند پرسپولیس نتواند عملکرد قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره در کورس قهرمانی حضور داشته و انتظارات از این تیم بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر تیمی با انگیزه بسیار بالا بود و البته پرسپولیس هم در این مسابقه بد عمل کرد. معتقدم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و تقابل مستقیم با استقلال می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که از اول فصل برایش رخ داده امتیازات قابل‌قبولی جمع کرده و قرار نیست تمام بازی‌ها را ببریم. پرسپولیس تقریباً بازی‌های سخت خود را انجام داده و در ادامه بازی‌های نسبتاً ساده‌تری خواهد داشت.

*پرسپولیس این فصل بیشترین لطمه را از مدیریت خورد

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد خوب حامد پاکدل در این تیم گفت: پاکدل در چند بازی که به میدان رفته عملکرد خوبی داشته و گل‌های مهمی به ثمر رسانده است و کادر فنی باید بیشتر از او بازی بگیرد. یکی از دلایل مهم رشد هر بازیکن انگیزه لازم برای بازی کردن است و این بازیکن سرشار از انگیزه است.

باقری‌ها در رابطه با اشتباه مهلک حامد لک مقابل گل‌گهر و انتقاداتی که به او وارد شد عنوان کرد: در فوتبال اگر اشتباهی رخ ندهد گلی نخواهیم دید و این اشتباهات ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. امیدوارم لک زودتر ریکاوری کرده و به شرایط آرمانی قبل برگردد. بازی دادن به گلر ذخیره می‌تواند به حامد لک، پرسپولیس و خود آن بازیکن کمک نماید.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص کاستی‌های این باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل بیشترین لطمه را از بحث مدیریت خورد، صحبت از مشکلات تیم حرف‌های تکراری و خسته کننده است و این مشکلات باعث شدند پرسپولیس نتواند عملکرد قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد. همچنان نیازمند یک هافبک وسط و یک مهاجم خارجی تاپ هستیم که دیگر بعید است جذب شوند.

*پرسپولیس باید از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت درباره مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: در بحث مصدومیت، خود بازیکن مهم‌ترین نقش را دارد و باید با مدیریت خواب، تغذیه، تمرین و زندگی شخصی و مهیا کردن شرایط مناسب برای خود آمار مصدومیت‌هایش را کاهش دهد. این از بدشانسی پرسپولیس بود که از ابتدای فصل ترکیب کامل خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت، اما این بهانه‌های قابل قبولی نیست و همه‌ این مسائل جزئی از فوتبال هستند. البته بحث دریافتی‌ها هم بسیار مهم هستند و در این بین باشگاه نقش مهمی دارد، وقتی ذهن بازیکن درگیر مسائل دیگر باشد ممکن است در صحنه‌های پیش پا افتاده دچار مصدومیت شود و یا از لحاظ ذهنی مصدوم باشد و نتواند کیفیت لازم را به نمایش بگذارد.

نبی‌الله باقری‌ها در رابطه با تقابل امروز پرسپولیس و مس رفسنجان تصریح کرد: در نیم فصل دوم بازی‌ها بسیار سخت‌تر هستند، زیرا شناخت تیم‌ها از یکدیگر بیشتر شده و همه خود را تقویت کرده‌اند. پرسپولیس باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، در بازی‌های قبلی هم موقعیت‌های زیادی از دست رفت که می‌تواند تبدیل به پاشنه آشیل تیم شود. کادر فنی باید با یک برنامه مناسب این مشکل را رفع نماید اگر در یک بازی موقعیت زیادی بسازید و به گل نرسید اُفت روحی خواهد کرد. پرسپولیس باید مقابل مس با تمام وجود و انگیزه دو چندان به میدان رفته و با کسب سه امتیاز اجازه ندهد فاصله با صدر بیشتر شود. در این بازی اشتباهات باید کمتر شوند و موقعیت‌ها باید به نتیجه برسند. قطعا در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پروین: مخالف خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس هستم/ هر موقع گل‌محمدی را می‌بینیم، در حال نالیدن است

انتهای پیام/

برچسب ها: نبی الله باقری ها پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس نبی الله باقری ها پرسپولیس قابل قبولی موقعیت ها باقری ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم

دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از مسابقات جهانی سال گذشته برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.

ترانه احمدی دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص رکوردشکنی در مسابقات گفت: ۱۳ اردیبهشت مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خداراشکر توانستم در این مسابقات رکورد ایران را جابجا کنم البته رکورد قبلی هم دست خودم بود اما توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم و مدال طلا را بدست بیاورم و تا یکسال دیگر این عنوان در اختیار من باشد.
احمدی درباره آمادگی خود در مسابقات رولر گیمز و بازی‌های آسیایی تایلند گفت: مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم دومین مسابقه‌ای بود که امسال داشتیم ، از مسابقات جهانی پارسال برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.
وی در خصوص حمایت‌ها از رشته فری استایل گفت: حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود، من از سال ۹۵ عضو تیم ملی هستم و حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های کذشته بود اما حمایت‌های کامل را از طرف استان داشتیم ما‌حتی جایزه بازی‌های آسیایی را از فدراسیون نگرفتیم، امیدوارم قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند تا بتوانیم از پاداش‌ها استفاده کنیم و در راستای قهرمانی‌های دیگر خرج کنیم.
بانوی اسکیت باز کشورمان درباره مراسم تقدیر از مدال آوران با حضور رئیس جمهور و اینکه چقدر این مراسم‌ها می‌تواند کمک کند گفت: مراسم بسیار خوبی است، شهرداز تهران هم از ما تجلیل کردند به این دلیل که این مدال مدال تاریخی است و وقتی در این مراسمات گفته می‌شود که اسمیت توانسته مدال تاریخی به دست بیاورد خیلی   به شناخته شدن این رشته کمک می‌کند ، ما هدفمان شناخت مردم با این رشته است که انشالله بتوانیم آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم.
احمدی در پایان، از انتظاراتش از مسئولین بلند‌پایه در آستانه مسابقات پیش‌رو گفت: در سال گذشته فدراسیون خیلی به ما کمک کرد، سال گذشته قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام به مسابقات داشتیم و برای آمادگی ما خیلی به ما کمک کرد، درخواست دارم امسال هم همان مسابقات را برگزار کنند زیرا که خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بدنی برای این مسابقات آماده باشد.رشته اسکیت رشته نوپایی است و تازه دارد جان می‌گیرد و اگر کسی به این رشته علاقه دارد بهتر است هرچه سریعتر اقدام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)