Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:52:05 GMT

بیش از 240 هزار نفر در اردوی مجازی راهیان شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۸۶۲۵

بیش از 240 هزار نفر در اردوی مجازی راهیان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به میزان استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور استان قزوین اظهار کرد: اردوی راهیان نور در واقع مصداق پیشگام جهاد تبیین است چراکه نیروهای ما در زمان انقلاب به فرمان ولی لبیک گفته و خودجوشانه در میدان نبرد حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ما مکلفیم تا ضمن لبیک به فرمان ولی در جهاد تبیین بکوشیم تا میراث رشادت مردان نبرد در جهاد را که در قالب راهیان نور به یادگار مانده پاس بداریم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: اردوی مجازی راهیان‌نور در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه در بستر شاد برگزار شد.

وی افزود: بیش ۵۱ هزار نفر در کانال شاد سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و سایر شهروندان نیز از صدا وسیمای مرکز استان قزوین از این برنامه‌ها بهرمند شدند.

رسولی فر عنوان کرد: میزان بازدید روز اول در مراسم افتتاحیه بیش از ۲۹۶ هزار نفر، محفل شعر ۹۸هزار نفر، مستند بیاد آن روزها نزدیک به  ۱۰۲ هزار نفر و دورهمی جبهه بیش از ۱۰۶ هزار نفر بود.

وی ادامه داد: میزان بازدید مخاطبین در روز دوم از برنامه یادمان فتح المبین بیش از ۱۸۲ هزار نفر، محفل شعر پسران بیش از ۸۵ هزار نفر، یادمان فکه بیش از ۹۳ هزار نفر، مستند بیاد آن روزها بیش از ۳۱۵ هزار نفر، یادمان شلمچه بیش از ۳۲۷ هزار نفر و برنامه شب خاطره نزدیک به ۳۲۴ هزار نفر بود.

این مسئول تصریح کرد: میزان بازدید مخاطبین در روز سوم از برنامه اروندکنار بیش از ۳۵۷ هزار نفر، نشست صمیمی جوانان با سردار بیش از ۱۰۱ هزار نفر، یادمان طلاییه نزدیک به ۳۰۹ هزار نفر، یادمان دهلاویه حدود ۳۱۰ هزار نفر و برنامه پیام فرماندهان بیش از ۳۲۰ هزار نفر بود.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بازدیدکنندگان آنلاین اردوی مجازی راهیان‌نور 800/244 نفر بود.

این مسئول تاکید کرد: در مجموع جمع کل بازدیدکنندگان طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳میلیون نفر بود.

مسئول بسیج دانش آموزی در پایان گفت: اگرچه هدف شیوع کرونا سبب شد تا دانش‌آموزان و مخاطبین از حضور در مناطق معنوی محروم شوند اما فضای مجازی فرصت مناسبی بود تا دانش‌آموزان بیشتری بدون محدودیت مهمان شهدا باشند و از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین راهیان نور بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی راهیان نور هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور