Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص تایید شدن اساسنامه فدراسیون توسط فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) گفت: ما با مسئولان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) در حال مکاتبه هستیم و حتی چندین بار نیز تلفنی با آن‌ها صحبت کرده ایم و آن‌ها اعلام کرده اند که تا ۲ هفته آینده نظرشان را درباره اساسنامه فدراسیون به ما اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرداد ماه امسال انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و محمود رشیدی با ۲۷ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اما فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) این انتخابات را به رسمیت نشناخت و در نهایت رشیدی از سمتش استعفا کرد.

او درباره وضعیت تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تیم‌های ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان کشورمان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات دوچرخه سواری ترکیه شرکت خواهند کرد. فدراسیون دوچرخه سواری موفق شده است برای حضور تیم‌های ملی دوچرخه سواری در مسابقات بین المللی حامی مالی جذب کند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۲ ژوئن (یکم تا چهارم تیر ماه سال ۱۴۰۱) در هندوستان برگزار خواهد شد.

او درباره وضعیت ساختمان در حال احداث فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: روند ساخت ساختمان فدراسیون متوقف شده است، همچنین فدراسیون ۲ میلیارد تومان باید به پیمانکار ساختمان پرداخت کند. با وجود تمام مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری توانسته ۲ میلیارد تومان از حامیان مالی دریافت کند.

۲ سال پیش مسئولان وقت فدراسیون دوچرخه سواری ۲ ساختمان این فدراسیون در خیابان ورزنده تهران را فروختند تا یک ساختمان بزرگ در مجموعه ورزشی آزادی احداث کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد

طرفداری| با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران به دلیل اقدام غیرحرفه ای کنفدراسیون آسیا، در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند. تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند. از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی جام زنده یاد یزدان راد(مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست