Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری بیان کرد: در دور جدید اعمال محدودیت ها هیچ گونه تعطیلی نداریم و تمام فعالیت ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برقرار است.

وی افزود: برای اینکه محدودیت‌ها به بهترین نحو ممکن اجرا شود باید نظارت شدیدی از طرف قرارگاه عملیاتی و دستگاه های ناظر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: تمامی کسب و کارها از جمله رستوران ها و تالارها برقرار است ولی باید با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را دنبال کنند. همچنین تمام خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان باید ۲ دُز واکسن زده باشند.

وی افزود: حمل و نقل درون و برون شهری همچنان به قوت خود باقی است اما رانندگان حتما باید ۲ دُز واکسن خود را تزریق کرده باشند در غیر این صورت توسط پلیس جریمه می شوند.

حیاتی با اشاره به روند واکسیناسیون در خوزستان گفت: انتظار داریم که واکسن تاخیری ها هر چه سریعتر واکسن خود را تزریق کنند تا از این طریق خود را در مقابل بیماری ایمن کنند.

وی در خصوص فعالیت مرزهای خوزستان بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله زدن ۲ دُز واکسن و داشتن تست پی سی آر منفی از الزامات تردد در مرزهای خوزستان است. همچنین امکان قرنطینه در مرزها وجود دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: افرادی که نیاز به قرنطینه داشته باشند، هدایت شده و در مکان های مورد نظر مستقر می شوند و افرادی که نیازی به قرنطینه نداشته باشند رهگیری شده و به محل زندگی خود ارجاع داده می شوند.

وی در خصوص افرادی که دارای تست مثبت بوده و از طریق مرزها وارد خوزستان شدند افزود: افرادی که شناسایی شدند با کنترل و رهگیری مسوولان بهداشتی، به محل سکونت خود هدایت شده و به طور کامل درکنترل هستند. شرایط قرنطینه در مرزهای خوزستان مهیا بوده و موردی دال بر اینکه از مرزهای خوزستان افرادی با تست مثبت وارد کشور شدند وجود ندارد.

هم اکنون چهار شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا قرارگاه عملیاتی مرزهای خوزستان کرونا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند