Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:05:39 GMT

ویژه‌برنامه «صبح جمعه با شما» برای عید مبعث

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۰۵۵

ویژه‌برنامه «صبح جمعه با شما» برای عید مبعث

عوامل برنامه «صبح جمعه با شما» برای عید مبعث، ویژه‌برنامه زنده «صبح عید با شما» را تدارک دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده و کارگردان ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» گفت: هر چند در این ایام مشغول تولید و آماده‌سازی ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۱ هستیم ولی از آنجایی که عید مبعث برای مسلمانان بسیار ارزشمند است و یکی از رسالت‌های برنامه «صبح جمعه با شما» شاد کردن مردم است، ویژه برنامه ای را برای عید مبعث طراحی کردیم که به صورت زنده سه شنبه دهم اسفند ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: مجری برنامه نسیم رفیعی است و هنرمندانی همچون فرانک رفیعی، محمدرضا لبیب، زهره کدخدازاده، داریوش بشارت و آرش راسخ در استودیو حضور خواهند داشت. 
قدوسیان در پایان افزود: استقبال مردم از اجرای مرشد پهلوانیان در روز پدر باعث شد تا برای عید مبعث هم از ایشان دعوت کنیم تا در رسای پیامبر اعظم (ص) بخش‌هایی را اجرا کنند. 
این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: نمایش‌های کمدی و طنزآهنگ و لطیفه از دیگر بخش‌های برنامه «صبح عید با شما» است.

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» ۱۰ اسفند مصادف با مبعث پیامبر گرامی اسلام ساعت ۹:۰۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صبح عید با شما صبح جمعه با شما عید سعید مبعث صبح عید با شما برای عید مبعث ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود