Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال ایران گفت: بازی‌های مهمی پیش رو داریم و کادرفنی تیم ملی را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، جواد داوری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس چهار سال آینده بسکتبال ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های ما بر اساس توسعه بسکتبال در همه زمینه‌هاست، خصوصا سه حوزه توسعه بانوان، استانی و فرهنگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه مقوله مهم است که باید سریعا روی آن کار کرد و چهار سال زمان کمی است. نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داریم و ماهم بر اساس چالش‌های‌ موجود برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

او ادامه داد: من خودم رئیس هیات بوده‌ام و با مشکلات هیات‌ها آشنا هستم و قطعا برنامه‌ریزی جدی خواهیم کرد. در بحث پایه کار زیادی داریم، برای بحث بانوان که به تازگی شکل گرفته است و در مجامع بین‌المللی هست برنامه‌های جدی داریم تا نتایج خوبی در آسیا کسب کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره تعویق چندباره انتخابات توضیح داد: تعویق انتخابات خیلی انرژی بر شد از ما کاندیدها، اما با تلاش و همت آقای پولادگر که قول دادند قبل سال برگزار شود انجام شد. بسکتبال در حاشیه بود، هرچند آقای عسگریان خوب کار کردند در این دوره و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه کار از ایشان استفاده کنیم چون تجربه خوبی دارند.

داوری درباره آوردن مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان بسکتبال نیز گفت: ما در بحث آموزش واقعا مشکل داریم، با احترام نسبت به همه مربیان و جامعه بسکتبال، برای تقویت تیم ملی کار جدی داریم، اما کمیته فنی تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد این موضوع تصمیم گیری شود. بازی‌های مهمی پیش رو داریم و قطعا کادرفنی تقویت خواهد شد.

او اضافه کرد: از کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش خواهش دارم که تیم بانوان ما را به المپیک آسیایی حداقل تیم پنج به پنج را اعزام کنند. در مورد تقویت کادرفنی تیم مردان هم این اقدام صورت خواهد گرفت.

او درباره بحث قدیمی نبود سالن کافی برای بسکتبال ایران نیز گفت: من اتفاقا بحث خانه بسکتبال را با یکی از دوستان انجام دادم و در تلاش هستم تا در این چهار سال حداقل این خواسته جامعه بسکتبال را تا حد امکان برطرف کنم. این سالن برای بسکتبال کشور کافی نیست و یک گام بزرگ می‌خواهد.

او در واکنش به چرخش رای‌ها به سمت او در شب قبل از مجمع نیز گفت: رای‌ها محرمانه هستند و بنده از هیچ رای اعضا مطلع نیستم. اعضای مجمع می‌توانند به هرکسی که می‌خواهند رای بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد داوری فدراسيون بسكتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست