Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ۲۷ رجب، سالروز مبعث حضرت محمد (ص) پیام آور عدالت و کرامت انسانی، پویش فرهنگی و اجتماعی با عنوان رسول مهربانی و لبخند با اجرای برنامه‌های شاد در محلات سیزده گانه کلید خورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب، مبعث حضرت محمد (ص)، پیام آور عدالت و کرامت انسانی گفت: پیرو دستورالعمل اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در زمینه اجرای پویش مبعث حضرت محمد (ص)، شهرداری منطقه ۱۳ با در نظرگرفتن شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ده‌ها ویژه برنامه با مشارکت مساجد، سرا‌های محلات و گروه‌های خودجوش مردمی در محدوده منطقه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی با بهره گیری از شادی و آموزه‌های اسلامی، ترویج روحیه شادی و نشاط بین شهروندان و   گسترش و ترویج الگوی محبت، همدلی و مهربانی در میان شهروندان را از اهداف اجرای پویش مبعث حضرت محمد (ص) عنوان کرد و افزود: امروزه می‌بایست با پیروی و الگو گرفتن از پیامبر (ص)، فرهنگ نبوی را در جامعه ترویج و تعمیق دهیم.


شهردارمنطقه ۱۳ افزود: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، کاروان‌های شادی با عنوان رسول مهربانی و لبخند در قالب خودرو‌های مجهز به سیستم صوتی با پخش مداحی، سرود و نوا‌های مذهبی، آئینی  و محلی در مکان‌های پر تردد و همچنین مناطق کم برخوردار حرکت می‌کند.


محمد هادی علی احمدی  به برگزاری جشن رسول مهربانی و لبخند در بوستان خیام اشاره کرد و افزود: جشنی با فعالیت گروه‌های اقوام، سنتی و محلی، مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی، مناقب خوانی، مسابقه و اهدا جوایز در بوستان خیام برگزار می‌شود.


شهردار منطقه ۱۳ در خصوص برپایی ایستگاه رسول مهربانی و لبخند در محدوده افزود: این ایستگاه‌ها با پخش مداحی، آوا‌ها و نوا‌های محلی و بومی در مدح پیامبر اکرم (ص) و توزیع شیرینی و چایی، پذیرای شهروندان هستند.


او یاد آور شد: سرا‌های محلات و مساجد، میزبان  محافل و مراسم‌های رسول مهربانی و لبخند با محور‌های آموز‌های قرآنی، اخلاق فردی و اجتماعی، تکریم پدر و مادر هستند.


به گفته علی احمدی، بازدید و اهدا گل و شیرینی در آسایشگاه‌های محدوده، تبلیغات و فضاسازی محیطی به همراه آذین بندی، نور افشانی در میادین اصلی و پرتردد و معرفی و تولید  محتوای مرتبط با پویش رسول مهربانی و لبخند از دیگر فعالیت‌های منطقه ۱۳ همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نورافشانی اهدای گل شیرینی تبلیغات مبعث حضرت محمد منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است