Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:26:16 GMT

آموزش زبان فرانسه، آیا عاشق کمی پرستیژ هستید؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۲۸۸

آموزش زبان فرانسه، آیا عاشق کمی پرستیژ هستید؟

یادگیری زبانی به‌زیبایی زبان فرانسه، چیزی فراتر از یادگیری زبان دوم است. یادگیری و آموزش زبان فرانسه فرصتی عالی هم برای یادگیری زبان دوم است و هم وارد شدن به دنیای زیبای مد، پرستیژ اجتماعی، عطر و صد البته مفاهیم عمیق فلسفی و اجتماعی که همگی در فرهنگ کشور فرانسه ریشه دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام  موسسه زبان سفیر گفتمان، فرانسه کشوری است در غرب اروپا، کشوری تاثیرگذار در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبان فرانسه دومین زبان بین‌المللی دنیا و دومین زبانی است که مستندات بین‌الملل (به‌خاطر استحکام معانی در زبان فرانسه) به آن ترجمه می‌شوند. در این مقاله می‌بینم که چطور یادگیری و آموزش زبان فرانسه می‌تواند زندگی حرفه‌ای و تحصیلی شما را دگرگون کنده و چطور باید یادگیری این زبان شیرین و پر پرستیژ را شروع کنید.

نکات مهم برای شروع آموزش زبان فرانسه

زبان فرانسه زبانی است شیرین، با تلفظ‌های جالب و فرهنگ قوی. اگر شما هم قصد شروع یادگیری زبان فرانسه را دارید به چند نکته کوچک دقت کنید:

 رسم‌الخط زبان فرانسه از خط لاتین تبعیت می‌کند، البته کمی در آکسان‌های نوشتاری تفاوت‌هایی وجود دارد. تلفظ حروف هم کمی متفاوت از لاتین و انگلیسی است. در عین حال، در زبان فرانسوی شما حروف اضافه زیادی دارید که باید به آن‌ها دقت کنید.  زبان فرانسه بیشتر از آن که زبان باشد، فرهنگ است. برای درک بهتر زبان فرانسه هم باید خواننده خوبی باشید و هم به تماشای فیلم‌های مختلف بپردازید.  برای شروع آموزش زبان فرانسه، پیدا کردن یک کلاس، استاد و آموزشگاه مجرب و خوب بسیار مهم است. همان طور که گفته شده، تلفظ‌ها در زبان فرانسه بسیار متفاوت از شیوه نگارش آن‌ها است. به‌خصوص برای ما ایرانی‌ها که زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم می‌آموزیم، درک این تفاوت‌ها در ابتدای کار سخت است.  بهتر است که برخلاف انگلیسی، فرانسه را با مکالمه و گفت و شنود آغاز کنید. برخلاف انگلیسی که پیشنهاد می‌شود که با خواندن و نوشتن به تقویت پایه‌های زبانی خودتان بپردازید، فرانسه به گفت‌وشنود احتیاج مبرمی دارد.  فرانسه راحت است! بله، درست خواندید. شاید برایتان جالب باشید که یادگیری فرانسه برای ما ایرانی‌ها ساده‌تر از انگلیسی است. بسیاری از لغات روزمره ما گرته‌برداری از لغات فرانسوی است. از اسم کشورها گرفته تا علوم و یا ابزار آلاتی که هر روز استفاده می‌کنیم. تا حدودی نیز گرامر دو زبان فارسی و فرانسه متشابه هستند. در عین حال فرانسوی‌ها زیاد اهل پیچیده و سردرگم صحبت کردن نیستند. آن‌ها واضح و صریح سخن می‌گویند و همین موضوعات به سادگی یادگیری زبان فرانسه کمک می‌کند.  بعد از طی یک دوره آموزش زبان فرانسه می‌توانید به موفقیت‌های شغلی خوبی برسید. زبان فرانسه یک زبان کاربردی در زمینه تجارت، حقوق، روابط بین‌الملل و حتی امور فرهنگی و هنری است. برای همین انتخاب شما برای ادامه مطالعه زبان فرانسه شما تقریباً برابر و یا حتی بیشتر از زبان انگلیسی است.

چطور یادگیری زبان فرانسه را شروع کنیم؟

اولین گام برای شرکت در یک دوره آموزش زبان فرانسه شرکت در یک آزمون تعیین سطح حضوری یا آنلاین است. آزمون تعیین سطح به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین دوره آموزش زبان فرانسه را انتخاب کنید و در آن پیشرفت کنید.

پیشنهاد اغلب مدرسان زبان فرانسوی آن است که بهتر است دوره‌های ابتدایی حضوری و در کنار استاد باشد، امٌا حضور در کلاس آن هم در دنیای شلوغ امروزی شاید زمان‌بر و پرهزینه باشد. به‌لطف فناوری اکنون این امکان به‌وجود آمده که بتوانید در دوره‌های آموزش آنلاین زبان فرانسه شرکت کنید. اکنون با چند کلیک ساده می‌توانید در بهترین دوره‌های آموزش آنلاین زبان فرانسه شرکت کرده و این زبان شیرین و پرپرستیژ را یاد بگیرید.

کدام آموزشگاه برای آموزش زبان فرانسه خوب است؟

آموزشگاه‌های محدودی هستند که بتوانند دوره‌های آموزش زبان فرانسه با کیفیتی را ارائه دهند. زبان فرانسه ترکیبی از زبان‌آموزی، یادگیری فرهنگ و افزایش پرستیژ اجتماعی است. برای همین باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که بتواند به‌خوبی این مفاهیم را به شما آموزش دهد.

آموزشگاه سفیر گفتمان یکی از موسسه‌های پیشرو در زمینه زبان‌آموزی به‌خصوص دوره‌های آموزش زبان فرانسه است. در این آموزشگاه هم آموزش حضوری و هم آموزش آنلاین زبان فرانسه به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. در عین حال منابع زبان‌آموزی، استادان مجرب و کلاس‌های گفت‌وشنود نیز در این آموزشگاه برای تقویت مهارت‌های زبانی شما گرد هم آمده‌اند. تعیین سطح زبان فرانسه شما در اینجا به‌صورت تخصصی انجام می‌شود و شما می‌توانید بعد از گذران دوره آموزش زبان فرانسه به‌راحتی در آزمون‌های بین‌المللی این زبان شرکت کرده و مدارک معتبری را دریافت کنید.

سفیر گفتمان در این سال‌ها سعی کرده است که با شیوه‌های آینده‌گرایانه، منابع غنی و استادان مجرب، سطح زبان‌آموزی را تغییر اساسی دهد. پیشنهاد می‌کنم حتماً برای دوره آموزش زبان فرانسه در ابتدا به سایت سفیر گفتمان سری بزنید. این اولین و حتماً آخرین انتخاب شما خواهد برای یادگیری زبان زیبا، پر پرستیژ و جذاب فرانسوی خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه زبان سفیر گفتمان آموزش زبان فرانسه تعیین سطح زبان دوره آموزش زبان فرانسه دوره های آموزش یادگیری زبان سفیر گفتمان زبان آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس با سهمیه اولیه ۱۵۰ مدرسه در سطح ۹ شهرستان اجرا شد، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه، طرح ملی دادرس با هدف فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان سطح جامعه در استان، به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: آموزش‌های طرح ملی دادرس در بخش‌های مختلف از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، انتقال و حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی و اطفاء حریق به دانش آموزان داده می‌شود تا آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

جاهد اظهار داشت: این طرح با هدف دانش آموز آماده در روز‌های سخت اجرا می‌شود که دانش آموزان با فراگیری این آموزش‌ها و اجرایی کردن آن در مواقع بحران به این هدف جامه عمل می‌پوشانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی جاری در ۷۰ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد که امیدواریم این طرح مانند باقی طرح‌ها با موفقیت اجرایی شود و دانش آموزان از دانش خود در زمینه‌ی حوادث و سوانح استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ منتخبین این مسابقات در قالب تیم خواهران و برادران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟