Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:20:50 GMT

علی رحیمی در هیئت ورزش بیماران خاص ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۳۰۰

علی رحیمی در هیئت ورزش بیماران خاص ماندنی شد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - دوشنبه نهم اسفندماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان از ساعت ۱۱:۲۰ با حضور سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها و جمعی از ورزشکاران و مربیان در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابات با تک کاندید قاسم‌علی رحیمی، ۲۴ رأی مخوذه و غیبت یک ورزشکار مرد پی‌گیری شد که در پایان قاسم‌علی رحیمی با کسب ۲۴ رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های خاص و پیوند اعضا استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

لازم به ذکر است در ادامه انتخابات هیئت رئیسه هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان برگزار شد که سهیلا خانی با ۱۵ رأی به عنوان نایب رئیس، الهام طالبی با ۲۴ رأی به عنوان خزانه‌دار، لیلا بریانیان با کسب ۲۳ رأی به عنوان خبره ورزشی، علیرضا افقهی با ۲۳ رأی به عنوان هیئت رئیسه مرد و سیمین عطایی با ۲۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه زن برای چهار سال آینده انتخاب شدند.

کد خبر 558597

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیماران خاص هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا سید محمد طباطبائی ورزش اصفهان ورزش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت ورزش بیماران خاص رأی به عنوان خاص و پیوند ۲۴ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد