Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحق زاده، رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل درجلسه پایان سال این هیات، ترغیب مردم به ورزش را وظیفه اصلی این هیات دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا اردبیل، اسحق زاده، رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل درجلسه پایان سال این هیات، ترغیب مردم به ورزش را از وظیفه اصلی این هیات دانست و گفت: هیات همگانی استان اردبیل بصورت ستادی عمل می کند و تمام زحمات برگزاری برنامه های ورزش همگانی بر دوش هیات های شهرستانی است و هیات استان در مواقع ابلاغ طرح های ملی بصورت استانی عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل افزود: بحث همگانی کردن ورزش راباید در جامعه فرهنگی سازی کنیم و لازم است برای توسعه و گسترش ورزش همگانی  از تمام ظرفیت ها استفاده بکنیم.

محمد رضا برادران، معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان هم رسالت هیات همگانی را در جامعه بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیتی که ورزش همگانی در کشوردارد، در تمامی فدراسیون های ورزشی کمیته همگانی برای توسعه ورزش ایجاد شده است تا همه برای همگانی کردن تمام رشته های ورزشی دست به دست هم دهند.

 او اظهار کرد:  فعالیت و حرکت ورزش همگانی باید همواره رو به جلو باشد و در راستای سلامت جامعه نقش اساسی ایفا کند.

معاون اداره کل ورزش وجوانان افزود: یکی از متولیان توسعه ورزش همگانی در استانها شهرداری ها هستند که با مطالبه گری مردم برای توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضاهای مناسب ورزشی در نقاط مختلف شهر از طرف شهرداری ها می توان کمک زیادی برای توسعه ورزش همگانی کرد. 

رضا قلی زاده از اعضای عیات رئیسه هیات همگانی استان اردبیل نقش فضای مجازی را برای توسعه این ورزش در جامعه بسیار موثر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر جامعه با چالش بیماری کرونا مواجه است فضای مجازی می تواند برای گسترش این موضوع موثر باشد.

او با اشاره به اینکه جامعه امروز نیاز به تعالی دارد و این امر محقق نخواهد شد مگر با گسترش مسائل فرهنگی و ورزشی، افزود: نیاز جامعه امروز به ورزش نیازی اساسی است و ورزش کردن خود باعث می شود که بعضی از امراض و بیماریها از بین برود و به نوعی ورزش ضامن سلامت جامعه است و با برنامه ریزی درست و مناسب در فضاهای مجازی و همچنین ایجاد بسترهای مناسب ورزشی می توان سلامت جامعه را از نظر روحی، روانی و جسمی تضمین کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل جامعه معاون اداره کل ورزش رشته های ورزشی سلامت شهرداری فضای مجازی اردبیل همگانی استان اردبیل برای توسعه ورزش همگانی هیات همگانی توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت