Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران: میزان نسخه نویسی الکترونیکی در مازندران از ۳۲ درصد سه ماه گذشته، اکنون به بیش از ۹۹ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: میزان نسخه نویسی الکترونیکی در استان از ۳۲ درصد سه ماه گذشته، اکنون به بیش از ۹۹ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت ۴ هزار نفر هستند و بیشترین مشکل را با پزشکان متخصص غیر طرف قرارداد داریم.


او گفت: ۷۰۰ پزشک غیر طرف قرارداد بیمه سلامت در استان داریم که ۴۰۰ نفر از آن‌ها به صورت الکترونیکی نسخه می‌نویسند.


میرزایی با بیان اینکه روزانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیکی در کشور نوشته می‌شود که سهم مازندران از این میزان، حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نسخه است، ادامه داد: قطع اینترنت و برق از دغدغه‌های مهم طرح نسخه نویسی الکترونیکی بوده و در حال طراحی بستر آفلاین هستیم تا در این مواقع هم بتوانیم خدمات دهی داشته باشیم.


مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: طرح بیمه رایگان اقشار آسیب پذیر از سه ماه قبل همزمان با سراسر کشور در مازندران در حال اجرا است و تاکنون ۶ هزار و ۱۲۰ نفر را به صورت رایگان زیر پوشش بیمه قرار دادیم و پیش بینی می‌شود حدود ۱۵ هزار نفر از طرح بیمه رایگان در استان استفاده کنند.


میرزایی با بیان اینکه مازندران جزء استان‌های برتر کشور در زمینه بیمه رایگان است، افزود: ساکنان شهر‌ها و روستا‌ها که از هیچ بیمه پایه‌ای برخوردار نیستند میتوانند با مراجعه به یکی از ۶۳ دفتر پیشخوان و ارائه مدارک مورد نظر، زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.


او گفت: بیمه سلامت مازندران قرارداد با ۴ بیمارستان دولتی و خصوصی طرف قرارداد در بابل و ساری را تکمیل کرد تا زوجین نابارور کمتر ۴۵ سال از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.


مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: همچنین سایر همکاران متخصصی که در زمینه ناباروری فعال می‌کنند و مجوز وزارت بهداشت دارند هم می‌توانند در این طرح باشند و هزینه بیمارستانی و هزینه‌هایی که مردم در بخش خصوصی پرداخت کردند، به عنوان خسارت متفرقه به آن‌ها متقبل می‌شویم.


میرزایی افزود: در این طرح برای زوجین نابارور زیرپوشش بیمه سلامت، ۳ مقطع مراجعه و تا سقف ۵۰ میلیون تومان هزینه پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سلامت پزشک اینترنت برق پوشش دولتی و خصوصی وزارت بهداشت بخش خصوصی درمان مازندران نسخه نویسی الکترونیک مدیرکل بیمه سلامت مازندران نسخه نویسی الکترونیکی طرف قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری با بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه از افزایش ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدعباس حسینی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود، اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد مازندران بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۸۶۴ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بود که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی ادامه داد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در مازندران خواهیم بود.

کد خبر 748816

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد