Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروه رنار صحبت های جالبی را در خصوص مذاکراتش با فدراسیون فوتبال ایران انجام داده است

هروه رنار سرمربیگری در تیم ملی ایران را رد نکرده است.

به گزارش طرفداری، هروه رنار درباره ماجرای مذاکراتش با فدراسیون فوتبال ایران به ورزش 3 گفت:

بله، با فدراسیون ایران مذاکراتی داشتم و اتفاقا آنها در این مسئله جدی بودند اما موضوعی که وجود داشت این بود که ایران برای انتخاب سرمربی عجله داشت و به همین دلیل من با توجه به تعهدی که به تیم ملی مراکش داشتم نمی‌توانستم در تاریخ مدنظر ایران از کارم بیرون بیایم و همین مسئله باعث شد مذاکرات ما متوقف شود و به نتیجه نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنار درباره اینکه همین اتفاق باعث شد در نهایت مارک ویلموتس جایگزین وی بشود و نتایج و اتفاقاتی که کسی انتظارش را نداشت برای تیم ملی ایران اتفاق بیفتد گفت:

بله من بازی‌های ایران را پیگیری می‌کردم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید که یک تیم خوب موفق به کسب نتیجه نشود.

رنار در خصوص اینکه آیا نتایج تیم ایران را پیگیری می‌کند یا نه گفت:

بله. شما تیم بسیار خوبی دارید و بازیکنان فوق العاده که به جام جهانی صعود کرده‌اید.

او در واکنش به این موضوع که خودش هم در عربستان شرایط خوبی دارد با خنده گفت:

بله تیم خوبی دارم و در این مدت تیم ملی عربستان پیشرفت کرده است؛ ولی کار ما برای صعود به جام جهانی هنوز تمام نشده؛ شما در جام جهانی هستید و ما نه. من احتمالا به یک یا دو بازی دیگر برای موفقیت احتیاج دارم.

در پایان هروه رنار در خصوص احتمال همکاری با تیم ملی ایران گفت:

من واقعا علاقه دارم روزی این اتفاق بیفتد و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم