Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان ریخته گر در این زمینه با بیان اینکه این امر با اجرای کامل پروتکل‌های ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان غربی محقق شده است، اضافه کرد: کارشناسان بهداشتی در همه مرزهای آذربایجان غربی مستقر هستند تا از ورود افراد دارای وضعیت بالینی مشکوک به کرونا و یا بدون تست منفی جلوگیری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: به طور تقریبی با جلوگیری از ورود این تعداد افراد بیمار به کشور، از وقوع ۴۵ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان جلوگیری شده که رقم بسیار قابل توجهی در بخش فوتی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریخته گر بیان کرد: روند افزایشی فوت ناشی از کرونا در استان آغاز شده به طوری که در هفته منتهی به شنبه گذشته، فوتی‌های این حوزه ۷۰ درصد بیشتر از هفته پیش از آن بود.

وی گفت: در هفته منتهی به شنبه گذشته، ۵۶ مورد فوتی در آذربایجان غربی گزارش شد در حالی که این رقم در هفته پیش از آن، ۳۳ مورد بود.

ریخته گر اضافه کرد: درگیری کودکان در این موج بسیار بیشتر شده به طوری که در ۵ هفته گذشته، شاهد پنج مورد فوتی کودک بر اثر ابتلاء به کرونا در آذربایجان غربی بودیم.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها در آذربایجان غربی به همراه اهتمام به واکسیناسیون ضروری است، بیان کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان به ۳۴ درصد رسیده که باید این رقم، افزایش یابد که البته این رقم در ارومیه، مرکز استان ۵۰ درصد است.

کد خبر 5435746

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مرز بیماری کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران همدان اردبیل گرگان عکس استانها خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی