Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@15:36:23 GMT

کارگروه برنامه‌ریزی نوروزی در خوزستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۴۸۴

کارگروه برنامه‌ریزی نوروزی در خوزستان تشکیل شد

رضا فتوحی ایجاد نشاط اجتماعی را مهمترین برنامه ایام نوروز در این استان عنوان کرد و گفت: کارگروه برنامه‌ریزی نوروزی در راستای برنامه‌ریزی برای آیین‌های شادی و نشاط‌آور در ایام نوروز در این استان فعال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان دوشنبه در نشست کارگروه برنامه ریزی نوروزی اظهار کرد: این کارگروه در راستای برنامه ریزی برای آیین های شادی و نشاط‌آور در ایام نوروز در این استان تشکیل و فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برپایی نمایشگاه های محصولات و صنایع دستی اقوام مختلف و سنتی خوزستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: همچنین برنامه هایی برای معرفی سنت های عشایری و اقوام مختلف ساکن خوزستان پیش بینی شده است تا مسافران نوروزی در سفر به این استان ساعات خوشی را سپری کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: برگزاری سنت ها و آیین های بومی باعث رونق بخشیدن به بخش فرهنگی و اقتصادی خوزستان شده و شادی و نشاط را در ایام نوروز در این استان به دنبال دارد. فتوحی با اشاره به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان به عنوان مهمترین ظرفیت گردشگری در این استان، بیان کرد: خوزستان دارای ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری است که باید این ظرفیت ها به خوبی به مسافران نوروزی معرفی شوند. استان خوزستان پیش از شیوع کرونا در ایام نوروز میزبان گردشگران و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور بود. در برخی سال‌ها تعداد گردشگران نوروزی که به این استان سفر می کردند تا پنج میلیون نفر نیز اعلام می شد.   انتهای پیام/    
 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ایام نوروز در این استان ایام نوروز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • گره اندر گره
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره