Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که کشورهای عربی ملحق‌شده به روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به سرنوشت رئیس‌جمهور اوکراین نگاه کنند و از بحران اوکراین درس عبرت بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله  تاکید کرد که محور مقاومت توانست توان نظامی  خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که امروز  قوی‌تر از هر زمان دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ قاووق اعلام کرد: رژیم  اسرائیل  امروز دریافته است که قدرت و توانایی حزب‌الله تهدیدی جدی برای آن در منطقه است. فقط پهپاد حسان با یک ضربه و یک پرواز بر فراز شمال فلسطین، توانست تل‌آویو را ده سال به عقب برگرداند.

قاووق در ادامه افزود: کسانی که کنار دشمن اسرائیلی ایستاده‌اند، طبیعی است که با هر پیروزی و توانایی مقاومت آزرده شوند. اسرائیل برای شکست حزب الله در انتخابات آتی ، از جهان خواستار حمایت از مخالفان حزب الله شده است. انتخابات آتی حقیقت اهداف شوم بسیاری را برای ما آشکار کرد.

مقام حزب‌الله: سیاست آمریکا در لبنان مانع‌تراشی مقابل راه‌حل‌ها و باج‌گیری استسفیر روسیه: موضع‌گیری وزارت خارجه لبنان تاثیری بر روابط دوجانبه بیروت و مسکو ندارد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله  تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که در انتخابات آتی  دوباره شاهد تائید گسترده و پیام روشن مردم در تجدید میثاق با ولایت و مقاومت خواهیم بود. اما عناصر سفارت‌های غربی و کشورهای عربی ملحق‌شده به روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به سرنوشت رئیس‌جمهور اوکراین نگاه کنند و از بحران اوکراین درس عبرت بگیرند.

شیخ نبیل قاووق در پایان تاکید کرد: باید عناصر آمریکا در لبنان از آنچه برای اوکراین اتفاق افتاد، درس عبرت بگیرند. چرا که آمریکا آن‌ها را به درگیری تشویق می‌کند و بعد از گرفتاری، آن‌ها را رها می‌کند. بهترین نصیحت ما به این عناصر قبل از انتخابات این است که بگوییم به  زمزمه‌های شیطانی آمریکا گوش ندهید؛ چون وظیفه ملی ما این است که آزادی لبنان از بند قیمومیت آمریکا را در اولویت قرار دهیم. ما باید برای شکست فتنه‌‌های آمریکایی‌ که عناصر این کشور در سفارت‌ها پی می‌گیرند، تلاش کنیم.

سید «هاشم صفی‌الدی»رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز گذشته در سخنانی به بحران اخیر میان روسیه و اوکراین پرداخته و تاکید کرد، اتفاقاتی که در کشور اوکراین رخ داده شاهد دیگری بر رفتار واشنگتن در تنها گذاشتن متحدانش است.

شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به تحولات روسیه و اوکراین اشاره کرده و گفت، سیاستی که برخی برای جلب رضایت آمریکا در مسئله بحران اوکراین پیش گرفته‌اند هیچ نفعی به آنها نمی‌رساند؛ بلکه عزت و کرامتشان را از بین می‌برد و این موضع‌گیری‌ها به لبنان و روابط و منافع ملی آن آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل اوکراین لبنان حزب الله لبنان اخبار آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل اوکراین لبنان حزب الله لبنان بحران اوکراین حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه

یک سازمان صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان «۱۷۰۱» اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله لبنان در ماه چهارم میلادی ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

در اعلام جزئیات این حملات آمده است: در این ماه ۵۷۴ فروند موشک و راکت، ۱۰ موشک سنگ، ۷۴ موشک‌ ضدزرهی و ۶۱ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

این سازمان در گزارش خود آورده است که در این حملات ۲ اسرائیلی کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس