Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور حقوق بشر سازمان ملل تصریح کرد که از زمان آغاز جنگ در اوکراین، دست کم ۱۰۲ غیرنظامی کشته و ۳۰۴ نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس امور حقوق بشر سازمان ملل تصریح کرد که از زمان آغاز جنگ در اوکراین، دست کم ۱۰۲ غیرنظامی کشته و ۳۰۴ نفر دیگر زخمی شده اند. با این حال میشله باشلت امروز عنوان کرد که نگران است این آمار به طور چشمگیری بالاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشلت این آمار را در آغاز نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل مطرح کرد.

باشلت افزود: این غیرنظامیان با تسلیحات انفجاری پس از آتشبار سنگین و سیستم‌های راکتی و حملات هوایی جان خود را از دست داده اند. نگران هستم این آمار به طور چشمگیری بالاتر باشد.

این مقام ارشد سازمان ملل همچنین تصریح کرد که حدود ۴۲۲ هزار اوکراینی از خانه‌های خود گریخته اند و به همین میزان بیشتر در داخل اوکراین آواره هستند.

همزمان با آغاز پنجمین روز از جنگ در اوکراین، داونینگ استریت دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بامداد دوشنبه در تماس تلفنی با بوریس جانسون گفت، ۲۴ ساعت آینده برای اوکراین بسیار مهم است.

به دنبال حمله بامداد روز پنجشنبه (پنجم اسفند) نیرو‌های روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد پنجمین روز خود شده و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشار‌های دیپلماتیک و تهدید‌ها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ اوکراین غیر نظامیان کشته روسیه سازمان ملل جنگ در اوکراین سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۲ شهروند لبنانی و ‌مجروح شدن ۳ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که در نتیجه بمباران امروز منطقه میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته همواره مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران و شهروندان غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است