Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران به شدت به اظهار نظر داورزنی معترض است

نادر فریادشیران می گوید کاش هیات رییسه تمام فدراسیون ها مستقل بودند و مطالبه گری می کردند.

نادر فریادشیران در گفتگو با طرفداری به صحبت های محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال واکنش نشان داد. داورزنی عزل عزیزی خادم را نامناسب دانست و همچنین عنوان کرد امیدوار است فوتبال از بی ثباتی بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت های رییس فدراسیون والیبال واکنش نادر فریادشیران را در پی داشت. فریادشیران در ابتدا گفت:

اقدام شجاعانه هیات رییسه برای اولین بار در ورزش کشور اتفاق و هیات رییسه با یک خرد جمعی به عنوان نماینده مجمع، رییس فدراسیون فوتبال را مواخذه کرد. در نتیجه بعد از 11 ماه، هیات رییسه به این جمع بندی رسید که رییس این فدراسیون فعلا صلاحیت اداره فوتبال را ندارد.

فریادشیران از تنها موفقیت و همینطور مشکلات فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم گفت:

فکر می کنم رییس سابق فدراسیون تنها در یک قسمت موفقیت داشت و آن هم صعود تیم ملی به جام جهانی بود. در هیچ رده ای، به خصوص در کمیته ها و دپارتمان ها ایشان هیچگونه توفیقی کسب نکرد.

فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی داشت که فقط تعدادی از آن ها را ذکر می کنم. بحث VAR، دیداری که با پرچم اسراییل انجام شد، صورت ها و گزارش های مالی که به دارایی ارائه نشد، پول هایی که از دولت دریافت کردند که بعد از فدراسیون آقای دادکان این مقدار پول از دولت گرفتن بی سابقه بود. این مقدار پول گرفتن در حالی است که اینها برای درآمد هزار میلیاردی شعار داده بود.

مربی اسبق تیم ملی خطاب به داورزنی صحبت کرد:

اخیرا دوست ما آقای داورزنی اظهار نظری کرده اند که ایشان این اقدام هیات رییسه را نمی پسندد. آقای داورزنی عزیز، مشخص است که شما اقدام هیات رییسه را قبول نمی کنید. چرا که نگران هستید. هیات رییسه منصوب خود شما است. کاش هیات رییسه را شما معرفی نمی کردید و حکم از وزیر نمی گرفتند. اگر هیات رییسه مستقل بود، حتما در مواردی که شما رعایت نکردید مواخذه می شدید. این باید برای همه روسای فدراسیون ها باشد. فرقی هم ندارد. خرد جمعی همیشه تصمیم عاقلانه در پی دارد. آقای داورزنی عزیز، نمی دانم نگران چه چیزی هستید؟ شما صاحب میراث آقای یزدانی خرم شدید. روحش شاد باشد. ایشان پایه گذار رشد و تعالی والیبال در کشور بودند. شما صاحب یک میراثی شدید، همان را بچسبید و دخالت در کار فوتبال نکنید بهتر است. چرا که در خود والیبال شما مشکلاتی دارید. این مشکلات را بهتر از من می دانید. با توجه به اینکه معاون ورزشی وزارت بودید، ما عملکرد شما را هم دیدیم. در آن دوران چه اتفاقاتی افتاد و مجامعی که به اون شکل خاص برگزار شد و افرادی که خودتان می خواستید، مهندسی شده بر مسند کار آمدند. کاملا طراحی شده بود. جزییاتش را بخواهم بگویم به راحتی می توانم تک تکش را بگویم چطور شد. از فدراسیون تیراندازی با کمان بگیرید، فدراسیون موتورسواری بگیرید تا خود فدراسیون والیبال و دیگر فدراسیون هایی که واقف هستیم. اگر نیاز باشد تک تک افرادی که به یک طریقی داخل آمدند را می کویم.

نادر فریادشیران درخصوص برکناری رییس فدراسیون فوتبال و سرپرستی ماجدی گفت:

خانواده فوتبال از برکناری رییس فدراسیون استقبال کردند. قطعا این لباس برای آقای ماجدی بزرگ است. اما ایشان مقطعی یک مسئولیت گرفتند و باید عملکردش را در این مقطع ببینیم. قطعا فوتبال به مدیریت کلان نیاز دارد و همچنین نیازمند یک همفکری و انتخاب اصلح است که یقینا چنین اتفاقی می افتاد. اگر غیر از این باشد دوباره ما همان زبان گویای مان را به کار می بریم و نمی گذاریم فوتبال جریان ناسالمی را طی کند.

پیشکسوت فوتبال ایران صحبت هایش را اینطور به پایان رساند:

جناب داورزنی عزیز، دوست و همکار من، شما لطفا والیبالی ها را راضی نگه دار، کاری به فوتبال نداشته باش. شما یک زمان معاون سازمان تربیت بدنی بودید، آن موقع حق داشتید در مورد فوتبال صحبت کنید. اما الان این عزل را نمی تابید، من تعجب می کنم. اتفاقا اگر هیات رییسه ها مطالبه گری کنند، فدراسیون ها می فهمند که یک گروهی حق را استیفا می کند. حرف ورزشی ها را بیان می کنند. خواهش می کنم به والیبال و موقعیت خودتان توجه کنید. بگذارید فوتبالی ها خودشان هر بلایی می خواهند سر خودشان بیاورند. شما همان ناظر باشید بهتر است. در این زمینه بگذارید کارشناسان فوتبال نظر بدهند. شما هم به عنوان بخشی از جامعه می توانید نظر بدهید ولی نظر شما کارشناسی نیست و قطعا مورد اقبال خانواده بزرگ فوتبال نخواهد بود.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر فریادشیران فدراسیون فوتبال رییس فدراسیون فدراسیون ها هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد