Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار ورامین با اشاره به آمار واکسیناسیون ۷۰٪ دُز دوم و ۵۱٪ دُز سوم در شهرستان ورامین گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در تزریق کردن دُز سوم ، همه‌ ما هم تکلیف شرعی و هم قانونی برای انجام واکسیناسیون جهت مقابله با این بیماری را داریم.

جلسه کار گروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت و خانواده شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ورامین و با حضور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و مسئولین ادارات و نهاد ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجید درویشی فرماندار ورامین با اشاره به اجرای طرح مدیریت محلات با استفاده از ظرفیت های مردمی بیان کرد: مدیریت محله ها باید به خود مردم واگذار شود و دستگاه ها اجرایی در کنار آنها قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در ورامین افزود: در اجرای این طرح که به صورت پایلوت در چند محله شهر ورامین برگزار می‌شود با هم افزایی و هماهنگی  همه‌ ظرفیت های دستگاه های اجرایی ، بسیج ، شبکه بهداشت و معتمدین محلی در جهت رفع نیاز محله اقدام کنند.

فرماندار شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: این طرح محله ای که با مشارکت فعال دستگاه های اجرایی برگزار می شود با رفع نواقص در بازه زمانی ۳ سال آینده در کلیه محلات شهر ورامین انجام می گیرد.

درویشی در بخش دیگر سخنان خود با بیان  وضعیت مهار بیماری کرونا در شهرستان ورامین یادآور شد: در پیک شش کرونا به واسطه سویه اومیکرون کادر درمان در بیمارستان ها و درمانگاه های سطح شهرستان ورامین زحمات بسیاری کشیدند و فشار کاری مضاعف را متحمل شده اند و مردم عزیزمان با تزریق دُز سوم واکسن کرونا آنها را یاری دهند.

نماینده عالی دولت در ورامین با اشاره به آمار واکسیناسیون ۷۰٪ دُز دوم و ۵۱٪ دُز سوم در شهرستان ورامین افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در تزریق کردن دُز سوم ، همه‌ ما هم تکلیف شرعی و هم قانونی برای انجام واکسیناسیون جهت مقابله با این بیماری را داریم.

فرماندار ورامین با بیان ایجاد زیر ساخت های مناسب در شهرستان در بخش واکسیناسیون بیان کرد: مردم عزیز شهرستان ورامین از ظرفیت های مراکز واکسیناسیون در مدت باقی مانده تا تعطیلات نوروز استفاده کنند تا به توانند در رفتن به سفر ها مشکلی نداشته باشند.

درویشی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه ، آموزش و پرورش ، بسیج و سپاه ، معتمدین محلات و روحانیت در مدت زمان  ۲۰ روز باقی مانده به ایام تعطیلات نوروز همه‌ شهروندان را در انجام واکسیناسیون تشویق نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا فرماندار ورامین شهرستان ورامین د ز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود