Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پورتو دیشب در بازی برابر ژیل ویسنته به تساوی یک بر یک رسید. این در حالی است که تیم رقیب در نیمه اول یک بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داده بود.گل تساوی پورتو در این بازی روی حرکت زیبای طارمی به ثمر رسید اما با این حال هواداران این تیم در فضای مجازی نسبت به ستاره ایرانی خود انتقادات تندی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران پورتو به این نکته اشاره کرده‌اند که طارمی سه موقعیت گلزنی مسلم را از دست داده تا مقصر اصلی پیروز نشدن تیمشان در بازی دیشب باشد.  مهمترین فرصتی که او در بازی دیشب از دست داد به نوعی باعث عصبانیت هواداران این تیم شده است. طارمی دیشب موفق نشد توپ برگشتی از گلر حریف را در چند قدمی دروازه به گل تبدیل کند تا این صحنه سوژه انتقاد از او در فضای مجازی شود و توییت های زیادی در خصوص گل نکردن موقعیت های پورتو توسط او منتشر شود.

عجیب‌ترین توئیتی که درباره طارمی منتشر شده، این بوده که گویا روح موسی مارگا در بدن او حلول کرده است و گرنه هیچ دلیل دیگری ندارد که طارمی به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

یکی دیگر از طرفداران پورتو در انتقاد از طارمی نوشته: نباید از او در ترکیب اصلی استفاده کرد چرا که او نیاز به موقعیت های زیادی برای گلزنی دارد.

طارمی در این فصل ۱۲ گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و در اروپا هم آمار خوبی به لحاظ گلزنی و پاس گل ثبت کرده اما برخی هواداران پورتو انتظار داشتند او دیشب با گلزنی اختلاف این تیم با اسپورتینگ را در جدول افزایش دهد.

کد خبر 660770 برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی