Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروزه جامعه ما مورد هدف دو هجمه است یکی اقتصادی و دیگری شناختی و روانی که معطوف به باور‌های ارکان جامعه است که ماموریت آن تحریف و جعل واقعیت و تغییر سیرت انقلاب و باقی نهادن صورت انقلاب است. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در نشست مجازی با حضور ۸۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی گروه‌های معارف اسلامی سراسر کشور گفت: آیات قرآن بر موضوع تبلیغ تاکید ویژه دارد و از آیه تبلیغ ما به ماموریت انبیا و رهروان انبیا در جوامع پی میبریم و نیز کسانی در این مسیر نیز مورد لعنت خداوند قرار میگیرند که آیات الهی را کتمان کنند، در نتیجه خدا با آن‌ها سخنی نخواهد گفت و در عذاب گرفتار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: امروز رهبر انقلاب رسالت اهل بیان در جامعه را تبیین می‌دانند و بر این موضوع تاکید فراوان داشته و در دیدار‌های اخیر ایشان محور مطالبات روشنگری و مطالبه تبیین از اهل تبیین است و از کسانی این مطالبه را دارند که فرصت بیان و تریبون در اختیار داشته و وظیفه روشنگری و غبار زدایی را به عهده دارند و این یک پیام مهمی است که ما جهاد تبیین را به عنوان واجب فوری تحقق بخشیم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروزه جامعه ما مورد هدف دو هجمه است یکی اقتصادی و دیگری شناختی و روانی که معطوف به باور‌های ارکان جامعه است که ماموریت آن تحریف و جعل واقعیت و تغییر سیرت انقلاب و باقی نهادن صورت انقلاب است و بیشترین هجمه که جامعه ما با آن مواجه است هجمه نظام کفر و الحاد در خطاب به جامعه اسلامی است و شما عزیزان که با دانشجویان و جوانان در ارتباط هستید بیشتر متوجه این هجمه می‌باشید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: صد‌ها شبکه و هزاران کانال با هزاران متخصص در عرصه‌های مختلف گرد هم آمدند تا جمهوری اسلامی ایران را از درون تهی کند و این‌ها تلاش دارند که انقلاب اسلامی و گفتمان نظام را تضعیف نمایند و اجازه الگو بخشی و مرجعیت به آن ندهند و از درون آن را بشکنند و سیاست فروپاشی را از درون پیگیری می‌کنند و همه ابزار‌ها کنار هم قرار گرفته اند، اما اراده خداوند متعال و استحکام ملت ایران و رهبری فرزانه انقلاب این فتنه سنگین و بلا را از جامعه عبور داد.   بیشتر بخوانید: آغاز آموزش حضوری در دانشگاه خواجه نصیر پس از نوروز
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در ادامه عنوان کرد: دانشگاه‌ها خط اول هجمه دشمن است و در ادامه انعکاس آن در جامعه پیدا میشود، اما اولین محیط تلقی و انعکاس امواج هجمه دشمن در محیط دانشگاه است و شما عزیزان در این محیط در حال جهاد هستید و ما اگر به رسالت تاسیس معارف اسلامی در دانشگاه توجه کنیم بیشتر متوجه این ماموریت سنگین خواهیم شد.
وی در ادامه گفت: اگر بنا باشد به این واجب عینی و فوری در این مقطع توجه کنیم بی تردید جز تبیین تکلیفی متوجه ما نیست و ما باید خودمان را در قبال آن مسئول بدانیم و در این فضای دانشگاهی که فرصتی بی نظیر را برای متفکران دینی فراهم کرده است، به این موضوع بپردازیم و شما عزیزان مسئول تبیین، غبارزدایی، معرفت بخشی و شبهه زدایی برای مخاطبین را به عهده دارید.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: امروزه جوانان در مرز مواجهه با امواج، فتنه ها، آسیب‌ها و شبهه‌های ناشی از تعفن تزیین شده تمدن مادی غرب اند و همان تزیین شیطان امروزه به پیچیده‌ترین شکل صورت گرفته است و این رسالت انبیا بر دوش شماست و استاد معارف باید با توجه به تمامی ابزار و الزامات وارد میدان جهاد تبیین شود و البته تمام مجموعه‌های نهاد مسئولیت‌ها را شناخته و در حال طراحی و برنامه ریزی درباره این موضوع هستند.
وی در ادامه افزود: کلاس باید محل روشنگری باشد و تبیین متناسب با نقاط تاریک، مبهم و غبار آلود صورت بگیرد و بدانیم که فکر شبهه زده جوانان امانتی در اختیار ماست و باید به دنبال روشنگری و غبار زدایی در این باره باشیم و کار باید امروزه به صورت شبکه ای، همگرا و منسجم صورت بگیرد و باید در این فضا متوجه و متناسب با ساختار حرکت کنیم و راه نفوذ در دل جوانان را پیدا کنیم و قطعا با اخلاص و مداومت و کمک گرفتن از خداوند متعال و هدف گیری دقیق در مواجهه با دشمن و بذل وسع به صورت مجاهدانه در مسیر جهاد تبیین موفق خواهیم بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا(ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه ای که از حضرت حق و امام رضا(ع) در خود می بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاریها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری  را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش ،ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن 4هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

در حال بروزرسانی ...

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود