Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جدول تمام تلویزیون های  سونی موجود در سطح بازار ایران را قرار داده ایم تلویزیون های سونی نماد کیفیت و استحکام در عرضه ی صوت و تصویر است برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.

نکته 1 : اگر که می خواهید لیست قیمت آپدیت کامل  تلویزیون های سونی را ببینید به لینک لیست قیمت تلویزیون های سونی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون یکی از لوازم تصویری است که از گذشته‌ نزدیک نمونه‌های مختلفی از آن تولید می‌ شده است، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون ها وارد بازار می ‌شوند که تنوع رنگ و عملکرد عالی دارند. یکی از پر‌مصرف‌ترین نمونه ها در بازار، تلویزیون سونی LED است که خود مدل‌های متنوعی دارد. جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های سونی ۲۰۲۲ در بازار‌ همواره با استقبال بی‌نظیری مواجه شده‌اند زیرا در مدل‌های جدید هم تمام عیوب و نقص‌ها برطرف شده و هم امکانات بهتری قرار داده شده است.

در نمونه‌های جدید این محصول می‌توان بسیاری از امکانات پیشرفته را که شامل بلوتوث، دیجیتال شبکه، اینترنت و حتی دو عدد کنترل و بسیاری موارد دیگر است را مشاهده نمود. بهترین مدل ها دارای وضوح تصویر بالا و تنوع رنگ فوق العاده‌ای هستند و همواره طرفداران بسیاری را هم به سمت خود جذب کرده‌اند.

 

ویژگی‌ تلویزیون‌های سونی

همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم انواع تلویزیون‌ سونی LED از بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌ها هستند که در دنیا شهرت دارند و شناخته شده هستند. این محصول صوتی و تصویری دارای ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی است که با کمک آنها در بازار‌ و در میان رقبا معرفی می ‌شود. از مهمترین ویژگی‌های این کالا می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکنولوژی پیشرفته ای دارند. قدرت وضوح آنها بالا می ‌باشد. تنوع رنگ بالایی دارد. کیفیت آن بالا می‌ باشد. تاچ آنها تمام صفحه است. امکانات ویژه و فوق‌العاده‌ای دارند.

با وجود این ویژگی‌ها افراد زیادی هستند که به خرید و استفاده از تلویزیون‌های سونی LED روی آورده‌اند. این محصول با عملکرد عالی و کیفیت بالا و تصویردهی فوق‌العاده توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بازار به دست بیاورد. تلویزیون‌های جدید سونی با سیستم عامل اندروید و کاملا هوشمند تولید شده‌اند و برای روشن و خاموش کردن بر روی خود تلویزیون حسگری قرار داده شده است، البته دارای قفل کوچک هم هستند. تصاویر در صفحه نمایش این مدل تلویزیون کاملا طبیعی نمایش داده می ‌شود و به قدری وضوح تصویر دارند که تمام نقاط و رنگ ها به راحتی قابل مشاهده و تشخیص است. اندروید بودن این تلویزیون‌ها باعث شده تا بتوان به راحتی با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کرد و حتی وبگردی هم انجام داد.

 

قیمت روز تلویزیون سونی و سامسونگ

تلویزیون‌ها نمونه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام در کارخانه پس از تولید و پیش از عرضه به بازارها بر اساس کیفیت و کارایی و سایزی که دارند قیمت گذاری می ‌شوند و در اختیار شما قرار می گیرند، بدانید که قیمت تلویزیون سونی ۲۰۲۲ و قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 متناسب با کیفیت و سیستم عامل و عملکردی که دارند محاسبه می‌ شوند، البته ناگفته نماند که در بازارهای امروزی به دلیل وجود تورم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم برجامعه قیمت نهایی این محصول روزانه و سالانه بیشتر از قبل می ‌شود و شما باید طبق بودجه ای که دارید حجم سفارشات را مشخص کنید.

لوازم مصرفی و نحوه تولید و کارایی و برند محصول هم می‌ تواند برروی قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد، پس بدانید اگر قیمت تلویزیون سونی 2022 و همچنین قیمت تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ در زمان استعلام متفاوت بود، دلیل اصلی آن هم وجود برندهای مختلف تولید کننده می ‌باشد و هم عملکرد و سایز سیستم در نرخ آن موثر است. قیمت تلویزیون سونیLED  اگر در بازارها در کنار کیفیت بالا مناسب‌تر هم باشد مسلما مشتریان عزیز می‌ توانند بهترین نمونه‌ها را در سایزهای بزرگ‌تر با اطمینان کامل تهیه نمایند و مورد استفاده قرار بدهند. اطلاع از قیمت ها تنها با تهیه لیست نرخ‌ها قابل انجام است. لیست قیمت‌های موجود در سایت ها، به دلیل اینکه زیر نظر تولید کننده و آنلاین هستند همیشه نرخ‌های جدید و به  روز می باشند.

 

فروش ویژه تلویزیون‌های سونی و سامسونگ

استقبال بینظیر مردم از تلویزیون‌های سونی و سامسونگ و همچنین مناسب بودن قیمت تلویزیون سونی ۲۰۲۲ و قیمت تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ باعث شده تا فروش آنها در بازارها با رشد چشمگیری مواجه شود. امروزه فروش این گونه لوازم صوتی و تصویری به صورت ویژه و حرفه ای انجام می ‌شود البته فروش مستقیم و آنلاین بیشترین طرفدار را داشته‌اند. فروش مستقیم تلویزیون سونی LED در بازارها مزیت زیادی دارد مثلا شما عزیزان می توانید به تولیدکننده مراجعه کنید و بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون را با قیمت مناسب و ضمانت و خدمات پس از فروش با اطمینان کامل تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

فروش آنلاین نیز باعث می شود تا مشتری بتواند در هر زمان و مکانی که ساکن است با کمک اینترنت و تنها با چند کلیک ساده به سایت مراجعه نماید و تلویزیون‌ها را با هم از نظر کیفیت و کارایی و سایز و قیمت با هم مقایسه کند و پس از انتخاب بهترین و جدیدترین نمونه، مبلغ آن را پرداخت کند و پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ تلویزیون‌ها آنها را درب محل تحویل بگیرد و با اطمینان از کیفیت و کارایی آن را مورد استفاده قرار بدهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت تلویزیون سونی تلویزیون های سونی ترین تلویزیون ها سونی ۲۰۲۲ نمونه ها سونی LED مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت

ایتنا - تحلیلگران ادعا کردند که بیت‌کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد و می‌تواند تا سطح ۴۲هزار دلار سقوط کند.
تحلیل‌های اخیر کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال حاضر بین ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار نوسان دارد و ممکن است برای رکود قابل توجه آماده باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تحلیلگران این حوزه، در مورد بالا بودن احتمالی بازار که می‌تواند منجر به اصلاح قیمت تهاجمی شود، هشدار می‌دهند. همچنین یکی از تحلیلگران حوزه رمزارزها (DonAlt) نگرانی خود را در مورد آزمون‌های تکراری محدوده قیمت پشتیبانی ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار ابراز کرد.

این تحلیلگر گفت: بیت‌کوین به همان سطح قبلی بین ۶۳هزار  تا ۶۱هزار دلار بازگشته است. هرچه بیشتر این سطوح تکرار شود احتمال شکستن آن بیشتر است.
او پیش‌بینی کرد که حتی سرمایه‌گذاران صعودی نیز آماده سقوط به سطوح پایین‌تر از ۵۲هزار دلار یا ۴۶هزار دلار هستند.

کریپتوکارنسی نوشت، رضایت در بازار کریپتو اغلب پس از دوره‌های طولانی افزایش قیمت، ظاهر می‌شود، جایی که سرمایه‌گذاران بیش از حد خوش‌بین هستند و ریسک‌های بالقوه را نادیده می‌گیرند. این احساسات می‌تواند هوشیاری بازار و حجم معاملات را کاهش و آسیب‌پذیری در برابر اصلاحات ناگهانی بازار را افزایش دهد و معتقدم تا زمانی که خلاف این مورد ثابت یا تا زمانی که ۶۸ هزار دلار بازپس گرفته شود یا محدوده از دست رفته دوباره بازگردد، بازار همچنان در همین مسیر است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۸۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۰۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۸ میلیارد دلار است که ۰.۵۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹ میلیارد دلار است که  ۹.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۵۸ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۲ هزار و ۶۳۳.۳۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۵ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۹۷.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۳۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۷ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۸ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۲.۶۲   دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۷۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۶.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۷۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۰۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۵.۲۸ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۴۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۳۷ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۳۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۵۶ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۵۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی