Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های فجر و پیکان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، بیان کرد: تا زمانی که در تیم فجر باشم می جنگم و هیچ گاه دستم را به نشانه تسلیم بالا نمی‌گیرم اگر به دنبال استعفا هستید من استعفا نمی‌دهم.

وی افزود: تا زمانی که در این تیم باشم می‌جنگم ولی اگر این تیم را از من بگیرند به عنوان یک عاشق همواره طرفدار این تیم خواهم ماند اگر کسی دلسوز فوتبال فارس است به دنبال آن باشد که وضعیت زمین تیم فوتبال فجر را بهبود دهد زیرا در این زمین نمی‌توان فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری ادامه داد: مسئولان حتی از دادن یک غلطک برای صاف کردن زمین امتناع کردند و حتی حاضر نشدند زمین را صاف کنند و یکی از دلایلی که فجر مجبور به بازی هوایی شد وضعیت بد زمین ورزشگاه حافظیه است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بدی که زمین حافظیه داشت اما شاهد بودیم که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز چندین موقعیت ایجاد کرد و اگر تیمی نتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند محکوم به شکست است لازم به ذکر است که اگر مدیران سایر تیم‌ها می آیند و از وضعیت بد زمین گلایه می‌کنند باید به همه ما بر بخورد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: وقتی بازیکن با تجربه ما توپ مهمی را از دست می‌دهد نباید انتظار داشت که بتوان نتایجی بهتر از این کسب گرد شرایط زمین به گونه‌ای بود که اجازه انجام فعالیت‌های تکنیکی و تاکتیکی را به هیچکدام از تیم‌ها نمی‌داد.

کد خبر 5435942

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر کلانتری ورزشگاه حافظیه لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان گرگان اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها واکسن کرونا سانحه تصادف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!

بازدید 5 مهران مدیری در برنامه اسکار مقایسه‌های تلخی درباره کاهش شدید و سریع ارزش پول ملی داشت که هر مسئولی در چند دهه اخیر به ویژه مسئولین اقتصادی و روئسای بانک مرکزی که نقش اصلی را در این فاجعه داشتند، باید از شنیدنش آب شوند. مقایسه‌های مدیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد