Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ما بر اساس اطلاعاتی که داشتیم خواهان بررسی شرایط بازیکنان استقلال شدیم.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان بازی با هوادار با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، وی در ابتدا اظهار داشت:

بازی بسته‌ای بود و نتیجه‌ای که دلخواه ما بود کسب نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد و امیدوارم هماهنگی بازیکنان روز به روز بیشتر شود تا شرایط مان بهتر شود. امروز روزمان نبود و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

وی درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و عملکرد عزیزی‌خادم عنوان کرد:

در شرایط کنونی نمی‌توان قضاوت درستی داشت. باید منتظر گزارش‌ها ماند. ماجدی و همکارانش پیش از این هم در فدراسیون بودند و حالا باید گزارشی بدهند تا قضاوت‌ها عادلانه و منطقی باشد. همزمان با این تغییرات بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم بود و تیم باید می‌جنگید که به مسابقات صعود کند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. فکر می‌کنم بیشتر انرژی‌ها در آن سو معطوف شده بود و زمانی برای پرداختن به موضوعات دیگر نبود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد تکشیل کمیته چابک‌سازی در فدراسیون فوتبال گفت:

چابک‌سازی بیشتر درمورد سازمان لیگ بود تا شفافیت بیشتر شود و باشگاه‌ها فعال‌تر شوند. کارها باید اصولی پیش می‌رفت، اما وقتی ما ورود کردیم متوجه شدیم که سازمان لیگ به نام اشخاص و خصوصی است. افرادی که در آن زمان به عنوان هیأت رئیسه سازمان لیگ بودند به صورت درصدی سازمان لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند و درها بسته بود. حدود 200 میلیارد هم بدهی وجود داشت که ابتدا باید پرداخت می‌شد و سپس به سراغ اقدامات اصلاحی می‌رفتیم. به همین دلیل کم کم این کمیته کم رنگ شد و من هم مسئولیت دیگری گرفتم و رفتم.

گرشاسبی درخصوص شکایت باشگاه فولاد از استقلال و مشکل خدمت سربازی برخی بازیکنان، تصریح کرد:

اطلاعاتی را داشتیم که ما خواهان بررسی آن شدیم. نه تنها فقط استقلال که هر باشگاه دیگری بود همین اتفاق می‌افتاد. ما بر اساس اطلاعاتی که به دست‌مان می‌رسد به دنبال احقاق حق تیم خود بودیم.

وی در مورد خدمت سربازی مهدی ترابی، گفت:

تمام کارهای ترابی قانونی بود. زمانی که او مشمول نشده بود و کارت اعزام گرفته بود و دو ماه زمان داشت موضوع را پیگیری کردیم و ترابی دانشجو شد. حالا نظام وظیفه مدعی شد که ما از 3 ماه قبل شرایط یزدانی و مردامند را به باشگاه استقلال اعلام کرده بود. به ما مربوط نمی‌شود که بخواهیم به موارد باشگاه‌های دیگر ورود کنیم.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه فولاد سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است