Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از افتتاح باشگاه رسانه‌ای محلی در استان‌ها خبر داد و گفت: نخستین باشگاه آن فروردین‌ماه سال آینده در تهران آغاز به کار می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، عباس محمدیان ظهر امروز در بازدید از تأسیسات پارس جنوبی در عسلویه بر توجه به رسانه‌های محلی تأکید کرد و خواستار واگذاری آگهی‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به رسانه‌های محلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای خوب خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی جشنواره رسانه‌ای خوب در سطح کشور یکی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور همبستگی اصحاب رسانه استان بوشهر را ستود و خاطر نشان کرد: همبستگی که بین اصحاب رسانه استان بوشهر برقرار است هیچ جای کشور وجود ندارد.

محمدیان از افتتاح باشگاه رسانه‌ای محلی در استان‌ها خبر داد و گفت: نخستین باشگاه آن فروردین سال آینده در تهران آغاز به کار می‌کند.

وی حمایت و تقویت فعالان رسانه را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تقویت ارتباط صنعت، مردم و رسانه، توسعه فرهنگ مطالبه‌گری با تکیه بر صداقت، صراحت و صلابت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها باید مسئولیت‌های اجتماعی دنبال کنند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها باید جهاد تبیین مورد توجه قرار دهند و به امیدآفرینی و نشاط جامعه توجه ویژه کنند.

محمدیان با اشاره به توانمندی پارس جنوبی تصریح کرد: فعالیت و توانمندی پارس جنوبی هنوز به خوبی رسانه‌ای نشده که در این راستا اصحاب رسانه نقش مهم و تعیین کننده دارند.

وی احترام به سلایق مختلف، شناخت ظرفیت‌ها، معرفی توانمندی‌ها، محصولات تولیدی را مورد تأکید قرار داد و گفت: صنایع باید از ظرفیت اصحاب رسانه استفاده کنند.

رئیس بسیج رسانه کشور: تولید محتوای مطلوب در رسانه‌ها می‌تواند مردم را جذب کند/ لزوم انتقال تجربه پیشکسوتان رسانه به قشر جوانپیام رئیس بسیج رسانه کشور به مناسبت اهدای اعضا توسط خبرنگار زنجانیبسیج رسانه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مبارزه با فساد و معرفی مفاسد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مبارزه با فساد باید خیلی قوی از سوی رسانه‌ها بدون ترس و هراس دنبال شود و اصحاب رسانه در این زمینه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

محمدیان همچنین بر برگزاری اردوهای رسانه‌ای در منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اصحاب رسانه استان ها رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود