Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار" حبیب توکلی" عصر دوشنبه در اولین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان بروجرد که در دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار شد، افزود: برگزاری یادواره شهدا سفارش مقام معظم رهبری است و یک کار پسندیده است، زیرا یاد شهدا را زنده می کند.
وی اظهار داشت: سبک زندگی شهیدان باید تبیین شود، خون شهدا برای ما برکت آفرین است، امروز ما میراث دار شهدا هستیم و باید در انجام وصیت آنها کوشا باشیم، حفظ نظام و انقلاب و پیروی از ولایت از وصیت های کلی شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۴۳ سال ایستادگی و مقاومت به برکت خون شهدا بوده است، دشمنان تلاش کردند تا پرچم انقلاب به پایین کشیده شود ولی امروز پرچم انقلاب به دست ملت ایران است تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
سردار توکلی افزود: عظمت و اقتدار شهدا باعث شده که هیچ ابرقدرتی جرات تعرض به نظام را ندارد، امروز با وقایعی که در جهان به وقوع پیوسته معلوم شده که اعتماد به آمریکا و غرب خانمان‌سوز است.
وی اظهار داشت: امروز دبیر کل سازمان ملل به شدت به دنبال پایان جنگ در اوکراین است، مگر چه تفاوتی بین اوکراین و یمن است که سازمان ملل پیگیر پایان جنگ در آن است.
وی بیان کرد: امروز دشمنان با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند، جهاد تبیین یک امر ضروری است که همه افراد جامعه باید وارد این عرصه شوند و اجازه ندهند دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز جنگ در عرصه رسانه ای و فضای مجازی است، دشمنان امروز قصد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام را دارند و وظیفه داریم با جبهه معاندان داخلی و خارجی مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا اولین یاواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان بروجرد با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا و مسوولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) برگزار شد.

شهرستان بروجرد یکهزارو ۵۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد ۵۴ جاوید الاثر هستند، ۲۲ شهید گمنام در شهرستان بروجرد به خاک سپرده شده است.

برچسب‌ها بروجرد شهدای گمنام لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد شهدای گمنام لرستان بروجرد شهدای گمنام لرستان شهرستان بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست