Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: بازی بسته‌ای بود و نتیجه‌ای که دلخواه ما بود کسب نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد و امیدوارم هماهنگی بازیکنان روز به روز بیشتر شود تا شرایط مان بهتر شود. امروز روزمان نبود و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و عملکرد عزیزی‌خادم عنوان کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان قضاوت درستی داشت. باید منتظر گزارش‌ها ماند. ماجدی و همکارانش پیش از این هم در فدراسیون بودند و حالا باید گزارشی بدهند تا قضاوت‌ها عادلانه و منطقی باشد. همزمان با این تغییرات بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم بود و تیم باید می‌جنگید که به مسابقات صعود کند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. فکر می‌کنم بیشتر انرژی‌ها در آن سو معطوف شده بود و زمانی برای پرداختن به موضوعات دیگر نبود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد تشکیل کمیته چابک‌سازی در فدراسیون فوتبال گفت: چابک‌سازی بیشتر درمورد سازمان لیگ بود تا شفافیت بیشتر شود و باشگاه‌ها فعال‌تر شوند. کارها باید اصولی پیش می‌رفت، اما وقتی ما ورود کردیم متوجه شدیم که سازمان لیگ به نام اشخاص و خصوصی است. افرادی که در آن زمان به عنوان هیأت رئیسه سازمان لیگ بودند به صورت درصدی سازمان لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند و درها بسته بود. حدود ۲۰۰ میلیارد هم بدهی وجود داشت که ابتدا باید پرداخت می‌شد و سپس به سراغ اقدامات اصلاحی می‌رفتیم. به همین دلیل کم کم این کمیته کم رنگ شد و من هم مسئولیت دیگری گرفتم و رفتم.

گرشاسبی درخصوص شکایت باشگاه فولاد از استقلال و مشکل خدمت سربازی برخی بازیکنان، تصریح کرد: اطلاعاتی را داشتیم که ما خواهان بررسی آن شدیم. نه تنها فقط استقلال که هر باشگاه دیگری بود همین اتفاق می‌افتاد. ما بر اساس اطلاعاتی که به دست‌مان می‌رسد به دنبال احقاق حق تیم خود بودیم.

وی در مورد خدمت سربازی مهدی ترابی، گفت: تمام کارهای ترابی قانونی بود. زمانی که او مشمول نشده بود و کارت اعزام گرفته بود و دو ماه زمان داشت موضوع را پیگیری کردیم و ترابی دانشجو شد. حالا نظام وظیفه مدعی شد که ما از ۳ ماه قبل شرایط یزدانی و مردامند را به باشگاه استقلال اعلام کرده بود. به ما مربوط نمی‌شود که بخواهیم به موارد باشگاه‌های دیگر ورود کنیم.

کد خبر 660810 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست