Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:03:25 GMT

اعضای یک باند آدم‌ربا در شرق استان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۲۸۰۷

اعضای یک باند آدم‌ربا در شرق استان دستگیر شدند

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند فرااستانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد.

محمد ضیاءالدینی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی ربایش یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افرادی اهل و ساکن یکی دیگر از استان های کشور، با ورود جدی دستگاه قضایی  و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم ۴ نفر از متهمین در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی بیان کرد: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمین نداشته و  متهمین بدون هیچ مبنایی اقدام به ربایش وی نموده اند و  فرد ربوده شده مدت ۴۸ روز در اختیار متهمین بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضایی و مرجع انتظامی موجبات آزادی وی فراهم شد. 
ضیاءالدینی خاطرنشان کرد: متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی می باشد و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار می باشد. 
وی در پایان اظهار کرد: عزم جدی دستگاه قضایی در شرق استان کرمان برخورد جدی و قاطع با بزه آدم ربایی و گروگانگیری می باشد و بر اساس رویه حاکم بر محاکم شهرستان مجازات حبس طولانی مدت بدون اعمال هرگونه تخفیف در مرحله صدور یا اجرای حکم در انتظار این بزهکاران می‌باشد، چرا که اولویت اصلی دادستانی حفظ نظم و امنیت شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری باند آدم ربایی دادگستري اخبار اجتماعی کرمان شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه