Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این همایش گفت: برگزاری این همایش از تیرماه در سطح تمام دانشگاه ها، مراکز علمی، ادارات و  اداره کل های فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور فراخوان شده است.

«بهرام فاضلی‌زاد» اضافه کرد: ۳۳ مقاله علمی- پژوهشی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش در بخش ادبیات کودک و نوجوان کرمانشاه ارسال شد که هیات داوران از این تعداد، ۱۲ مقاله را به عنوان اثر برتر انتخاب کردند و امروز از آنان با اهدای جوایزی تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه کرونا، بخشی از این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی در دیگر استان ها برگزار می شود.

فاضلی‌زاد با بیان اینکه کرمانشاه به خاطر ادبیات غنی و پر بار استان کرمانشاه در کشور، دبیرخانه دائمی همایش ملی علمی، پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در شهر کرمانشاه دایر گردیده و امسال از ۱۵ استان به این دبیرخانه مقالات علمی پژوهشی ارسال شده است.

به گزارش ایرنا ، رتبه اول این همایش به «فرشته صفاری» کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب»، عنوان مقاله «تبیین جلوه‌‏های خیال در رمان نوجوانانة اعترافات غلامان اثر حمیدرضا شاه‌آبادی»، عنوان دوم به «سمانه دلشاد/ ستاره دلشاد/ احمد عباسی دره‌بیدی» کارشناسی ارشد مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک/ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور قم/ کارشناسی ارشد شیعه‌شناسی، جامعه‌شناسی، دانشگاه اصفهان، عنوان مقاله «مدل پارادایمی غنای معرفی سیره و سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان با استفاده از روش داده بنیاد» و عنوان سوم نیز به «عبدالرضا نادریفر/ جمال فرزندوحی/ یاسر صفری سه¬چقایی» عضو هیأت علمی دانشگاه رازی/ عضو هیئت علمی دانشگاه رازی/ دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، عنوان مقاله «تأثیر سیرة رضوی بر آثار و گونه‌های ادبیات رضوی کودک و نوجوان (با تمرکز بر کتاب 10 قصّه از امام رضا (ع) اثر مژگان شیخی)» رسید.

همچنین عنوان چهارم این همایش نیز به « فرحناز حیدری‌نسب» دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی، عنوان مقاله«کارکرد داستان رضوی «ماه غریب من» در آموزش ارزش‌های اخلاقی و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان»، عنوان پنجم به «صدیقه رضایی» دکترای ادبیات فارسی، عنوان مقاله «تحلیل کتاب شعر زائرکوچک با تاکید بر نظریه نشانه‌شناسی مایکل ریفاتر» و عنوان ششم نیز به «پریسا احمدی» دانشجوی دکتری زبان وادبیات فارسی، عنوان مقاله «تصویرهای سیمای امام رضا (ع) در شعر رضوی کودک دورة معاصر بر پایة هست‌های خیال‌گونه» رسید.

«بیتا ملکی شریف» کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، عنوان مقاله«نقد و بررسی و تحلیل تصاویر بلاغی اشعار کودکانۀ رضوی» رتبه هفتم، «مجید محمدی/ فرشته جمشیدی/ بهناز نظری «استادیار گروه زبان و ادبیّات عربی، دانشگاه رازی/ دانشجوی دکتری زبان و ادبیات عرب/ کارشناسی ارشد زبان و ادبیّات عربی، عنوان مقاله« بازآفرینی انگاره¬های کودکانه در انیمیشن ضامن آهو» رتبه هشتم، «احمد عباسی» دره‌بیدی/ عاطفه افضل/ امیرحسین جعفری کارشناسی ارشد جامعه شناسی/ دکتری مهندسی محیط زیست/ کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، عنوان مقاله «بررسی و تحلیل محتوایی، ساخت و پرداختی کتاب¬های داستانی کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (علیه السلام)» رتبه نهم این همایش را از آن خود کردند.

همچنین عنوان دهم این همایش به «شهلا شاهمرادی» کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، عنوان مقاله«طرح‌وارة تصویری در اشعار کودکانة رضوی»، عنوان یازدهم به «فاروق نعمتی» دکترای زبان و ادبیات عرب کردستان /پیام نور سقز، عنوان مقاله«شیوه¬های زبانی و متنی در بازنماییِ سیرة رضوی » و عنوان دوازدهم به «علی رضایی» کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی، عنوان مقاله «تحلیل سیمای امام رضا(ع)و سیرة رضوی در نشریه‌های کودک و نوجوان» رسید.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادبیات کودک و نوجوان تکریم و تجلیل کرمانشاه بنیاد بین المللی امام رضا (ع)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادبیات کودک و نوجوان تکریم و تجلیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادبیات کودک و نوجوان تکریم و تجلیل کرمانشاه بنیاد بین المللی امام رضا ع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ادبیات کودک و نوجوان سیمای امام رضا عنوان مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یاسر تقوی گفت: همزمان با هفته معلم و در دومین نشست هم اندیشی «از مدرسه تا کتابخانه»، از ۱۲ نفر از معلمان مروج فرهنگ کتابخوانی مدارس گیلان و ۱۳ برگزیده دومین دوره جشنواره ملی «نشان هدهد سفید» در اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در رشت قدردانی شد.

وی با اشاره به استقبال آموزگاران و دانش اموزان عضو کتابخانه‌های عمومی گیلان از این نشست، افزود: در این نشست ضمن معرفی کتاب‌هایی از سوی آموزگاران، در خصوص مشکلات، راهکار‌ها و اقدامات متنوع و مشترک کتابخانه‌های عمومی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

دومین دوسالانه «نشان هدهد سفید» با ارائه فهرست ۳۰۰ عنوان کتاب پرمخاطب بخش کودک و نوجوانِ کتابخانه‌های عمومی و اعلام بخش‌های آن از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از خرداد تا شهریور سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ادبیات فارسی بر قله جهان
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • ادبیات فارسی بر قله جهان + فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»