Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از برد این تیم در برابر پدیده مشهد گفت: دوست داشتم در برابر فولاد هم بازی کنم اما آنچه که اهمیت دارد، موفقیت ذوب‌آهن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد قریشی پس از پیروزی 2 بر یک ذوب‌آهن در برابر پدیده مشهد در هفته بیستم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر موفق شدیم بازی سختی را ببریم و این برد را به همه مجموعه ذوب‌آهن از کادر فنی تا هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گلی که به ثمر رساند، افزود: این موقعیت را زیاد تمرین کرده بودم و خوشبختانه روی ارسال خوبی که انجام شد، موفق شدم ثمره تمرینات را در زمین هم پیاده و از موقعیتی که ایجاد شد به خوبی استفاده کنم.

مدافع سبزپوشان درباره اخراجش از زمین بازی گفت: کارت زرد اولی که گرفتم تا حدودی سخت‌گیرانه بود اما روی کارت زرد دوم تصمیم داور درست بود. در صحنه خطای پنالتی دستم بسته بود اما لحظه اصابت توپ دستم باز می‌شود. با این کارت زرد دوم بازی هفته آینده را از دست دادم اما آنچه که اهمیت دارد این است که تیم بازی را ببرد و امیدواریم که در هفته آینده هم این اتفاق بیافتد ما بتوانیم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

شنانی: امیدوارم پیروزی امروز شروع روند مثبت ذوب‌آهن باشدهمدردی بازیکنان ذوب‌آهن یا نورمحمدی؛ شادی گل با طعم رفاقتتارتار: به 2 دلیل خیلی خوشحالم، سه امتیازی حیاتی گرفتیم/ مسئولان ذوب‌آهن مثل کوه پشت ما ایستادند

وی پیرامون وضعیت روحی تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: من خودم وضعیت خوبی دارم، شرایط روحی تیم هم خدا را شکر با نتیجه امروز و مساوی هفته پیش مقابل سپاهان، رفته رفته در حال بهبود است و امیدواریم که روند رو به رشد و صعودی ذوب‌آهن ادامه دار باشد.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارت زرد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟

 مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ