Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فواد ایزدی»، کارشناس انقلابی مسائل بین الملل با اشاره به اینکه ما در جنگ تحمیلی شاهد تهاجم صدام بودیم و آن را تجربه کردیم عنوان کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب در سطحی نبود که از خود دفاع کند، صدام هم از این مسئله سوء استفاده و به ایران حمله کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه اوکراین زمانی قدرت هسته ای دنیا بود اما امروز در برابر روسیه به زانو در آمده است ادامه داد: آمریکا، انگلیس و روسیه زمانی تعهد دادند که امنیت اوکراین در هر شرایط تضمین خواهد شد و این کشور را وادار کردند که سلاح هسته ای خود را از بین ببرد و امروز مردم این کشور دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس : مدعیان دفاع از ملت اوکراین چرا در مورد کشتار مردم یمن سکوت می‌کردند؟

آخرین مواضع کشورهای جهان درباره تجاوز روسیه به اوکراین

وی با بیان اینکه در دنیای امروز چاره ای نیست جز اینکه در حوزه دفاعی قدرتمند شده و از خود دفاع کنیم تاکید کرد: اینکه آمریکا از موشک های بالستیک ایران ایراد می گیرد و یا تلاش می کند مانع سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران شود، به دنبال آن است که ابتدا ایران را تضعیف کرده و سپس اوامر خود را دیکته کند.

ایزدی با اشاره به اینکه عبارت«همه گزینه ها روی میز است» هموراه از زبان آمریکایی ها شنیده شده تاکید کرد: بااین حال آمریکا هیچ گاه علیه ایران دست به اقدام نظامی نزده است زیرا توان نظامی ایران بالاست و اگر این توان دفاعی ضعیف بود نتیجه ای جز جنگ برای کشور نداشت.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه متاسفانه در این کشور غربگراهایی را داشتیم که اگر ادعاها و اظهاراتشان به سیاست اجرایی در کشور تبدیل می شد وضعیت امروز ما مشابه سایر کشورهای غرب‌زده بود: اوضاع امروز اوکراین نتیجه حضور غربگراها در سطوح بالای اداره این کشور است چرا که سیاستمداران غرب گرا سرنوشت کشورها و ملت هایشان را به سرنوشت افغانستان و اوکراین و مصر و عراق تبدیل خواهند کرد.

219

کد خبر 1607998

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

وزیر انرژی اوکراین مدعی شد روسیه امروز شنبه به تاسیسات انرژی این کشور در سه منطقه حمله کرده است.

خبرگزاری رویترز نوشت: جرمن گالوشچنکو (German Galushchenko) وزیر انرژی اوکراین در پیام رسان تلگرام نوشت: در حمله روسیه به تاسیسات انرژی اوکراین در این سه منطقه، خساراتی به تجهیزات وارد و دستکم یکی از کارگران انرژی زخمی شده است.

گالوشچنکو در این پیام افزود: حملات روسیه منطقه دنیپروپتروفسک (Dnipropetrovsk) در مرکز اوکراین و مناطق لویو(Lviv) و ایوانوفرانکیفسک (Ivano-Frankivsk) در غرب این کشور را هدف قرار داده است.

آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این کشور یک بسته کمک جدید به ارزش ۶ میلیارد دلار را به اوکراین اختصاص داده است.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی نیوز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این بزرگترین بسته کمک امنیتی آمریکا تاکنون است که صرف خرید سامانه های تسلیحاتی جدید برای اوکراین خواهد شد و شامل خرید موشک های پاتریوت بیشتری خواهد بود که کی یف برای مقابله با حملات موشکی روسیه به شهرهای این کشور به آن نیاز دارد.

آستین گفت: این بسته شامل سامانه های مهم رهگیری برای سامانه های دفاع هوایی NASAMS و پاتریوت اوکراین، سامانه های ضد پهپادی بیشتر و تجهیزات پشتیبانی، مقادیر هنگفتی مهمات توپخانه، مهمات تسلیحات هوا به زمین و تجهیزات پشتیبانی و نگهداری خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است