Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اصفهان در حاشیه این بهره برداری و در جمع ساکنین شهرک گفت: توسعه زیرساخت‌ها در راستای ارتقای سلامت شهروندان نقش موثری دارد و بر این پایه، مرکز خدمات جامع سلامت شهرک شهید کشوری با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر مسئولین و همکاری و همراهی شرکت عمران شهرک در این ساختمان استیجاری مناسب تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته احمدی یقینا با ادامه روند این تلاش‌ها و پیگیری‌ها و همچنین همراهی خوب مردم شاهد رضایتمندی کامل ساکنین از توسعه خدمات خواهیم بود.

قابل ذکر است جمعی کثیری از اهالی شهرک شهید کشوری با حضور در محل مرکز خدمات جامع سلامت، ضمن ابراز خوشحالی و رضایت از بهره برداری این مرکز و سایر پیگیری‌های صورت گرفته در راستای آسایش و رفاه ساکنین شهرک، خواستار ادامه فعالیت‌ها برای توسعه این شهرک شدند.
گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت شهید کشوری در ساختمان استیجاری دوطبقه با ۱۸۰ متر مربع با مشارکت مرکز بهداشت شماره ۲ و شرکت عمران شهرک شهید کشوری و خدمات دهی ۶ روز در هفته و مجهز به بسیاری از امکانات بهداشتی درمانی به بهره برداری رسید.
همچنین در آینده‌ای نزدیک کلنگ احداث ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع به زمین زده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک شهید کشوری خدمات سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهرک شهید کشوری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود