Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در دوشنبه (۹ اسفند) را در ادامه می‌خوانید:

نخستین جشنواره شعر نبوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد

جشنواره شعر نبوی همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با همکاری بنیاد امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری و صدا و سیمای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسعود اکبری زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جشنواره گفت: همواره افرادی که در عرصه فرهنگ و ادب قدم بر می دارند و تأثیرگذار هستند، فراموش نخواهند شد. 

وی با تبریک عید مبعث و خطاب به شرکت کنندگان در جشنواره اظهار کرد: بی شک  از عزت و برکت نام و سبک زندگی رسول گرامی اسلام آنچنان درس گرفته اید که توانستید با کلام موزون و خیال‌انگیزاین صفت های برجسته و معنوی را به صورت شعر درآورید.

 اکبری زاده به برنامه‌های استانی جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این جشنواره سبب حضور ارزشمند شاعران بزرگ و فرهنگ دوست و فرهیختگان برجسته کشور در استان های دانشگاه آزاد اسلامی می شود و جا دارد از نگاه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به فرهنگ اسلامی ایران تشکر کنم. 

در ادامه این جشنواره که در چهار بخش دانش آموزی، اساتید، کارکنان و دانشجویان و آزاد برگزار شد، دکتر علیرضا قزوه و دکتر عباس باقری از مفاخر و شاعران برجسته کشور و همچنین شاعران دیگر به ارائه اشعار خود در مدح حضرت رسول اکرم (ص) پرداختند.

انتصاب دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان معاونت نظارت و بازرسی استان چهارمحال بختیاری


مهزیار انصاری، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به سمت معاونت نظارت و بازرسی استان چهارمحال بختیاری در قرارگاه فرهنگی اجتماعی سماویه و مسئول کمیته سیاست گذاری و ایده پردازی هیئت جودو و دفاع شخصی منصوب شد.
علی همتیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: این ورزشکار هدف اصلی خود را با همکاری و مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری حمایت مالی از قهرمانان و ورزشکاران و پرداخت وام  قرض‌الحسنه عنوان کرد.
 همتیان اظهار کرد: با برگزاری جلساتی با مسئولین ارتش و سپاه پاسداران مقرر شد کمیته نیروهای مسلح پاورلیفتینگ و پرس سینه و ددلیفت در استان های خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری تشکیل و  مسابقاتی بین ورزشکاران تمامی اُرگانهای نیروهای مسلح باحضور بسیج دانشجویی،  بسیج مستضعفین، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار شود.
مهزیار انصاری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با تأکید بر مطالعه مسوولیت های اساسی و عمل به تکلیف در نگاه حضرت امام خمینی (ره) و سخنی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: اگر به واسطه سوء مدیریت و ضعف عمل شما به اسلام و مسلمین ضرری و خللی واقع شود مرتکب گناه عظیم و کبیره مهلکی شده اید. هریک در هر مقام احساس ضعف در خود می کند، از مقام خود استعفا کند که این عمل صالح و عبادت است.
وی افزود: امیدواریم با یاری خداوند، کمک مسئولان و تلاش مضاعف، به اهدافی متعالی در جهت توسعه و پیشرفت ورزش پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت در استان و کشور دست پیدا کنیم.

رویداد ملی نوآوری بهینه‌سازی موتورهای الکتریکی در دو بخش نوآوری و چالش فناوری برگزار شد

رویداد ملی نوآوری بهینه‌سازی موتورهای الکتریکی در دو بخش نوآوری و چالش فناوری (چالش‌های اعلامی شرکت جمکو) در سبزوار برگزار  شد.

پروپوزال هاشم اخلاقی‌، عضو هیأت‌ علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با موضوع «چالش رنگ بدنه الکتروموتور» در بخش چالش فناوری موفق به کسب رتبه اول این رویداد ملی شد.

رویداد ملی نوآوری بهینه‌سازی موتورهای الکتریکی به همت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه حکیم سبزوار و شرکت جمکو با حضور بیش از ۵۰ تیم علمی به‌صورت حضوری و آنلاین و به مدت دو روز برگزار شد.

انتهای پیام /

زهرا سلیمانی کد خبر: 1131653 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد رویداد ملی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سعید ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره‌مند شویم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیرکل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشار‌ها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند