Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۵۳ دستگاه ناوگان مسافری در این استان برای تسهیلات تعمیر و بازسازی معرفی شدند.

جعفر شهامت در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: برابر اعتبار ابلاغ شده اولیه از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۲۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس که به بازسازی و تعمیر نیاز داشتند توسط اداره حمل و نقل مسافر این اداره کل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول ۴۰ دستگاه مینی بوس و ۱۳ دستگاه اتوبوس دارای اولویت پس از فراخوان به شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر و شرکت های تعاونی مرتبط بر اساس شاخص های تعیین شده، به بانک عامل معرفی شده اند.

شهامت با بیان اینکه از طریق سامانه پیامکی این اداره کل به متقاضیان اطلاع رسانی شده است، اظهارکرد: در صورتی که هر کدام از مالکان ناوگان موفق به دریافت تسهیلات از بانک نشدند ۲۰ دستگاه مینی بوس و هفت دستگاه اتوبوس به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی مبلغ تسهیلات برای تعمیر و نوسازی هر دستگاه مینی بوس را یک میلیارد و  ۹۷۵ میلیون ریال و برای هر دستگاه اتوبوس را هفت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هم اکنون در شهرستان های خراسان شمالی ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و ۲۶۰ دستگاه مینی بوس مسافران را جابجا و خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي تعمیر و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دستگاه مینی بوس دستگاه اتوبوس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است