Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:56:52 GMT

خادم‌یاران رضوی در ۱۹ کانون تخصصی مشغول ارائه خدمات هستند + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۵۱۶۰

خادم‌یاران رضوی در ۱۹ کانون تخصصی مشغول ارائه خدمات هستند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-مدیر مرکز خادم‌یاری بر کانون‌های خدمت رضوی آستان رضوی گفت: ما در ۱۹ رشته کانون‌های تخصصی داریم که در این کانون‌ها نیروهای متخصص وجود دارد و در حوزه‌های مختلف به نام حضرت رضا(ع) خدماتی را ارائه می‌کنند. - اخبار استانها -

 مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اراک، با اشاره به کانون‌های تخصصی مرکز خادم‌یار اظهار داشت: ما در 19 رشته کانون‌های تخصصی داریم مانند کانون سلامت، کانون اشتغال و کارآفرینی، کانون بانوان خانواده، کانون مشاوره ،کانون حقوقی، کانون ایثار و شهادت، کانون محصولات فرهنگی، کانون تبلیغ و مداحی، کانون جوانان، کانون تعلیم و تربیت و غیره که تعداد این کانون‌ها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این کانون‌ها نیروهای متخصص وجود دارد و در حوزه‌های مختلف به نام حضرت رضا(ع) خدماتی را ارائه می‌کنند که این خدمات به سبب شرایط کرونایی جلوه ویژه‌تری پیدا می‌کنند. 

مدیر مرکز خادم‌یاری بر کانون‌های خدمت رضوی آستان رضوی تصریح کرد: در رزمایش مواسات همه کانون‌ها به خصوص کانون‌های محرومیت‌زدایی خدماتی را ارائه دادند و در کل کشور نزدیک به 201 میلیارد تومان بسته معیشیتی بین محرومان توزیع کردند.

رضوی‌کیا بیان کرد: همه هزینه بسته‌های معیشتی را شبکه خیران خادمین و خادم یاران تهیه کرده‌اند و  این یک اتفاق بسیار بزرگی بود که در همه جای کشور از جمله استان مرکزی شاهد آن بودیم و نمونه بارزی از آن خدماتی بود که به صورت گسترده ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور نزدیک به 140 هزار خادم‌یار گزینش شده وجود دارد که خادم‌یاران به صورت خودجوش روزانه در همه حوزه‌های تخصصی ارائه خدمت می‌دهند و فعالیت می‌کنند.

مدیر مرکز خادم‌یاری بر کانون‌های خدمت رضوی آستان رضوی با اشاره به بازدید از کارگاه‌های اشتغال‌زایی گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های قوی در کارهای ابتکاری و الگویی است و بازدید از کارگاه‌های اشتغالی نشان‌دهنده این است که دغدغه جدی در مجموعه خادم‌یاری در استان مرکزی نسبت به کارآفرینی و اشتغال وجود دارد.

رضوی‌کیا افزود: در حقیقت استان مرکزی قابلیت ارائه الگوها را به سایر استان‌ها دارد و خواهشی که داریم این است که این الگوها را به صورتی ارائه بدهند که ما بتوانیم به استان‌های دیگر هم ارائه دهیم و آنها هم بتوانند از این تجربه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ضمن صحبت‌هایی که با دوستان داشته‌ایم می‌توان کارهایی را اتخاذ کرد و برنامه‌هایی را دید که اقدامات خادم‌یاری در استان توسعه پیدا کند و به این قضیه هم ختم نشود.

مدیر مرکز خادم‌یاری بر کانون‌های خدمت رضوی آستان رضوی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه کارآفرینی و اشتغال کارهای بیشتری از مجموعه خادم یاری در استان مرکزی مشاهده کنیم، ان‌شاءالله در سال 1401  کمک مجلس شورای اسلامی انجام و در صحن علنی بودجه مصوب شود.

رضوی‌کیا عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد کرامت و مجموعه معاونت اشتغال کمیته امداد وجود دارد تسهیلات مناسبی برای حوزه اشتغال اخذ شده است که ان‌شاءالله بین استان‌ها از جمله استان مرکزی هم توزیع می‌شود تا ما بتوانیم در حقیقت سبب بهره‌وری بیشتر برنامه‌های اشتغال در استان مرکزی بشویم.

نگاه شبکه‌ای به خدمت اولویت اصلی مرکز خادم‌یاری رضوی در سال آینده استمدیر مرکز امور خادم‌یاری کشور: هر ایرانی می‌تواند در حرم امام رضا(ع) ‌خدمت کندکانون‌های خادم‌یاری رضوی با رویکرد محرومیت‌زدایی در استان مرکزی فعال هستند

ویدئوی مصاحبه خبرگزاری تسنیم با مهدی رضوی‌کیا، مدیر مرکز خادم‌یاری بر کانون‌های خدمت رضوی آستان رضوی در زیر می‌آید:

 

 

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی رضوی کیا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)