Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:44:53 GMT

یوفا به همکاری خود با اسپانسر روسی پایان داد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۵۳۲۷

یوفا به همکاری خود با اسپانسر روسی پایان داد

به گزارش ایرنا،‌ اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد پس از کنار گذاشته شدن تمامی تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه از رقابت‌های بین المللی تحت پوشش، قرارداد خود با «گازپروم» یکی از حامیان مالی خود را قطع کرد.

«گازپروم» شرکت روسی است که از حامیان مالی اصلی بازی‌های فوتبال در اروپا به شمار می‌رود. گفته می‌شود قرارداد این شرکت ۴۰ میلیون یورو ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته نیز فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در بیانیه‌ای مشترک تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در رقابت‌های بین‌المللی تعلیق کردند. این تصمیم از سوی دپارتمان شورای فیفا و کمیته اجرایی یوفا که به ترتیب بالاترین هیات‌های تصمیم گیرنده در این ۲ نهاد بین‌المللی محسوب می‌شوند، اتخاذ شد است تا به نوعی پاسخی بر اقدامات اخیر روسیه باشد. 

فیفا همچنین اعلام کرد که به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین، تیم‌های فوتبال روسیه تنها تحت نام «اتحادیه فوتبال روسیه» مجاز به برگزاری بازی بوده و علاوه بر این، دیدارهای خانگی تیم‌های این کشور در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و استفاده از پرچم و سرود ملی روسیه نیز ممنوع است.

لهستان، سوئد و جمهوری چک طی روزهای اخیر انصراف خود را از بازی مقابل تیم ملی روسیه در پلی‌آف جام جهانی اعلام کردند. براساس برنامه قبلی دیدار روسیه و لهستان قرار است ۲۴ مارس (چهارم فروردین‌ ۱۴۰۱) در مسکو برگزار شود. برنده این دیدار باید به مصاف برنده بازی سوئد و جمهوری چک برود. قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز قرار است طبق برنامه اول آوریل (۱۲ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱) و بازی‌ها نیز در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار شود.  

کمیته بین‌المللی المپیک نیز در اقدامی همزمان، از سازمان‌دهندگان ورزشی خواست تا ورزشکاران و مقامات روسیه و بلاروس را از حضور در رویدادهای بین‌المللی منع کنند. از سویی دیگر اتحادیه فوتبال انگلیس نیز اعلام کرده تیم ملی این کشور در هیچ سطحی از رقابت‌های بین‌المللی مقابل روسیه به میدان نخواهد رفت.

برچسب‌ها فوتبال روسیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال روسیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال روسیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اتحادیه فوتبال بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی‌ رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

رم در این بازی بعد از گل پائولو دیبالا با دو گل عقب افتاده بود که با گل دقیقه 88 تامی آبراهام به تساوی رسید و از شکست در خانه حریف جلوگیری کرد.

دانیله ده‌روسی در پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: "نباید نتیجه را دست کم بگیریم، اما این نتیجه دلخواه ما نبود. ناپولی‌ بسیار قوی است، ما می‌توانستیم کمی بهتر باشیم اما باید هنگام مالکیت توپ تمرکز بیشتری از خود نشان می‌دادیم. آن‌ها همیشه در جریان بازی خطرناک بودند، ما خیلی وقت‌ها توپ را از دست دادیم. آن‌ها شوت‌های زیادی زدند و بازی خوبی ارائه کردند. حالا باید خوب ریکاوری کنیم چون بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم."

لئاندرو پاردس خسته بود؟

ما هافبک وسط‌‌های زیادی نداریم، باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما هنوز بازی‌های سخت زیادی پیش‌رو داریم. اگر الان به خستگی فکر کنیم، تاثیر بدی روی تیم خواهد داشت.

عملکرد ایوان اندیکا چطور بود؟

او در تمام بازی یک مهاجم 150 میلیونی را دنبال می‌کرد و همراه او به همه‌جا می‌رفت. ما به همه نیاز داریم: برای گل تامی خوشحالم چون او از دوران سختی بازگشته است. ما دو بازیکن هم داریم که مصدوم بودند و کنار ما نیستند. ما امیدواریم که کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو را برای بازی پنج‌شنبه داشته باشیم. فکر می‌کنیم آن‌ها می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

عملکرد جانلوکا مانچینی؟

فکر می‌کنم در نهایت ما مانند ناپولی توپ را حفظ کردیم، همه چیز بستگی به این دارد که با توپ چه کار می‌کنیم. مالکیت توپ کمی برای من جالب است، گاهی اوقات می‌توان از آن برای خنثی کردن ویژگی‌های حریف استفاده کرد. او مثل بقیه بازی کرد، ما بهترین نسخه از خودمان نبودیم اما او روی عملکرد جمعی تاثیری نداشت. بازی کردن هر 3 روز یک بار آسان نیست، او همیشه حتی در شرایطی که ایده‌آل هم نیست، بازی می‌کند."

رناتو سانچز چطور بود؟

او به این دلیل وارد زمین شد که از ویژگی‌های فنی و دریبلینگ برخوردار است. او در پنالتی بدشانس بود، اما به نظرم خوب وارد زمین شد و می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند