Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح صبح سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که به صورت پایلوت در روستای نوغاب انجام شد، گفت: همه ما چه شیعه و چه سنی افتخار داریم که پیرو رسول مکرم اسلام (ص) هستیم و رمز وحدت ما نیز همین است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طرح ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین روستای نوغاب درمیان به عنوان پایلوت انتخاب شد، اظهار کرد: توافق نامه ما با بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومین با کار کارشناسی دقیق و با تسهیلات ۲۰۰ میلیونی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با بیان اینکه نقشه این خانه‌ها ۶۰ متر است، افزود: البته صاحبان مسکن در صورت تمایل می‌توانند بیش از ۶۰ متر خانه را بسازد.

وی با تأکید بر همکاری‌های لازم برای تأمین زیرساخت‌های این منازل، گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵۰ میلیون نیز کمک بلاعوض، سیمان و میلگرد رایگان از طرف بنیاد مستضعفان به هر واحد اعطا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: سهم خراسان جنوبی از این ۲۰ هزار در ابتدا ۵۵۰ واحد بود ولی به واسطه آغاز طرح در عید مبعث سهم استان به هزار واحد افزایش می‌دهیم.

فتاح ادامه داد: همه این موارد بهانه‌ای برای خدمت گذاری و شاد کردن دل مردم است و به حکومت مردمی خود نیز افتخار می‌کنیم.

وی گفت: این ۲۰ هزار واحد برای محرومین است که تحت پوشش هیچ نهادی چون کمیته امداد و بهزیستی نیستند و برای تحت پوشش‌های این نهاد سهم‌های دیگری وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: اگر مردم با نظام و حکومت باشند باقی مشکلات جامعه نیز حل می‌شود و در این راستا مسئولان نباید حرفی بزنند که عمل نکنند.

فتاح ادامه داد: خدمات ما در درمیان تنها مربوط به مسکن نیست بلکه در حوزه فرهنگی و بهداشتی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر نیز اقدامات دیگر بنیاد در این منطقه است.

کد خبر 5436190

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح مسکن بیرجند ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان همدان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها مشهد خراسان رضوی سفر استانی بنیاد مستضعفان هزار واحد ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی