Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل رنجبر، عضو هیئت علمی و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با تشکیل‌نشدن برخی کلاس‌ها در سامانه وادانا با گذشت چند هفته از شروع ترم تحصیلی جدید گفت: بخشی از بی‌نظمی‌ها مربوط به عدم تکمیل فرآیند انتخاب واحد برای تمام دانشجویان می‌باشد، به‌همین خاطر به این دانشجویان اعلام کرده‌ایم تا با مراجعه به گروه درسی نسبت به تکمیل انتخاب واحد خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس  سیاست دانشگاه، اساتید موظف هستند کلاس‌های خود را حتی در صورت غیبت همه دانشجویان برگزار نمایند تا دانشجویانی که نتوانسته‌اند در کلاس حاضر شوند، بعدا از فایل صوتی آن استفاده کنند.

وی در واکنش به عدم درج نام اساتید برخی دروس در آموزشیار گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در برخی دروس به حد نصاب خود نرسیده است و دانشگاه هم به‌علت عدم صرفه اقتصادی و هم به‌خاطر اینکه مشخص نیست از این تعداد، چند دانشجو موفق به قبولی در درس مورد نظر شوند، نمی‌تواند برای مثلا ۵ یا ۶ نفر کلاس برگزار نماید.بنابراین باید منتظر تکمیل انتخاب واحد همه دانشجویان ماند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری طول بکشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد گرگان اظهار کرد: در ترم گذشته موفق شدیم حدود ۸۰ هزار عنوان امتحان برای دانشجویان در بستر وادانا برگزار کنیم و از معدود واحدهایی بودیم که توانستیم از حدود ۲۰۰ دانشجویی که از آزمون خود جامانده‌ بودند، مجددا امتحان بگیریم که این نشان از وضعیت مطلوب آموزشی در واحد گرگان دارد.

رنجبر با اشاره به ارزشیابی مستمر اساتید عنوان کرد: ارزیابی اساتید با استفاده از روش‌های مختلف از طریق مدیران گروه‌های درسی، روسای دانشکده‌ها و معاونت آموزشی صورت می‌گیرد. برای مثال ما در هفته هفتم یا هشتم هرترم تحصیلی حضور و غیاب همه اساتید را بررسی کرده و در صورت غیبت بیش از حد مجاز از ایشان توضیح می‌خواهیم و استاد را موظف به برگزاری کلاس جبرانی موردنیاز می‌کنیم. ویا همچنین با پیگیری دایره امتحانات از اساتیدی که در وقت مقرر نمرات امتحانی را در سامانه بارگزاری نمی‌کنند، می‌خواهیم تا توضیحات خود را ارائه دهند و درصورت وجود تخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: کلاس‌هایی که همچنان شروع نشده‌اند در مقایسه با تعداد کلی کلاس‌ها اندک می‌باشند اما با این حال با جدیت برگزاری و جبران آن را بررسی و دنبال می‌کنیم.

خبرنگار: علی جمال

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1131658 برچسب‌ها کلاس مجازی سامانه وادانا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلاس مجازی سامانه وادانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال

دریافت 13 MB

"دانشگاه کلمبیا با وال‌استریت و شرکت‌های اسلحه‌سازی حامی اسرائیل دارای روابط اقتصادی نزدیک است و دانشجویان و اساتید اخراج فرصت ادامه تحصیل در دیگر دانشگاه‌ها و ورود به بازار کار از دست می‌دهند."

دیگر خبرها

  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاه پادگان نیست
  • گفت و شنود/ آب شد!
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال