Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «یعقوب فتح اللهی ننه‌کران» را به عنوان «مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم ابلاغی دکتر پیمان صالحی خطاب به دکتر فتح اللهی آمده است: «انتظار می‌رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علوم و فناوری تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی، گام‌های موثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم انتصاب، بر راه اندازی شبکه‌ای علمی کشور، فعال‌سازی شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) و راه‌اندازی شبکه ملی آزمایشگاهی، ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین کلیه بازیگران و ذی‌نفعان حوزه علم و فناوری در محدوده مأموریت‌های اداره‌کل حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و توجه ویژه به دیپلماسی علم و فناوری و جذب منابع مالی از نهادهای علمی بین‌المللی برای اجرای طرح‌های مشترک فرامرزی تأکید شده است.»

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر صالحی، برنامه‌ریزی برای ترویج گفتمان علمی و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی، ارتباط مستمر با نهادهای قانون‌گذاری، برنامه‌ریزی مالی برای تخصیص بودجه‌های لازم به فعالیت‌های پژوهشی را از موارد مورد انتظار از مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش ذکر کرده است.

دکتر یعقوب فتح اللهی استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین الملل این دانشگاه اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این دکتر عبدالساده نیسی، مدیریت دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم را بر عهده داشت. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتصاب وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند