Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:19:09 GMT

سپاه ناحیه میناب هزار بسته معیشتی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۶۳۹۸

سپاه ناحیه میناب هزار بسته معیشتی توزیع کرد

سرهنگ حسین درویشی روز سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح کمک‌های مومنانه در میناب، افزود: مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان  میناب به مناسبت عید مبعث به اجرا درآمده و در این مرحله کمکهای جمع های آوری شده تقدیم  آسیب‌ ‏دیدگان از بیماری کرونا‏ شد.‏

وی ادامه‌ داد: اقلام موجود در بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، رب، حبوبات و روغن  بوده و ارزش هرکدام بسته‌های معیشتی در این رزمایش پنج میلیون ریال  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان میناب، تصریح کرد: در این مرحله نیز نیازمندان از قبل شناسایی شده‌اند و سبدهای معیشتی توسط ‏پایگاه‌ مقاومت شهید چمران ، حوزه ابوالفضل (ع) حکمی در سطح شهرستان و روستاها توزیع شد‎.‎

وی یادآور شد: مبعث پیامبر اکرم(ص) نقطه عطفی در جهان اسلام و جامعه جهانی است، زیرا پیامبر(ص) معرف سبک جدیدی از نظامات اجتماعی و سیاسی بود که در آن اخلاق، معرفت و احکام الهی حاکم بود، بنابراین بایستی سبک زندگی و سیره آن حضرت در جامعه تبیین و الگو و سرمشق زندگی فردی و اجتماعی قرار گیرد.

برچسب‌ها میناب هرمزگان بسته معیشتی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب هرمزگان بسته معیشتی میناب هرمزگان بسته معیشتی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند