Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:57:04 GMT

ورود نیروهای تازه‌نفس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۶۳۷۷

ورود نیروهای تازه‌نفس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

معاون توسعه منابع انسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه به دلیل عدم جذب نیروی انسانی در ۱۰ سال گذشته و خروج نیروها به دلیل بازنشستگی، شرکت واحد با کسری نیرو در بخش رانندگی مواجه است، گفت: اقدامات لازم برای به‌کارگیری راننده صورت پذیرفته و با اخذ مجوزهای لازم، تلاش می‌کنیم تا کسری نیرو در این بخش را تا جای ممکن جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکزادیان با تأکید بر اینکه به منظور تأمین نیروی انسانی در بخش رانندگی اقدامات لازم به عمل آمده است، افزود: تا کنون ۳ مرحله فراخوان برای جذب نیروی راننده از طریق مؤسسه هادیان‌شهر انجام شده است.

معاون شرکت واحد در حوزه منابع انسانی با اعلام اینکه در مرحله اول، ۷۴ راننده جذب و در خطوط مشغول به کار شده‌اند، خاطرنشان کرد: پرونده ۱۱۰ راننده دیگر نیز در مرحله گزینش و انجام کارهای مقدماتی قرار دارد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، اقدامات لازم برای اخذ مجوز انتشار آگهی فراخوان مرحله چهارم نیز صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران اتوبوسراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی