Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه منچسترسیتی «جک گریلیش» را با قیمت 100 میلیون پوند از استون ویلا خریداری کرد تا گران ترین خرید تاریخ بازیکنان انگلیسی را رقم زند.

گریلیش که در استون ویلا و تیم ملی انگلیس ، نمایشی عالی از خود به ثبت رسانده بود، در منچسترسیتی نتوانست در میان دیگر ستارگان تیم نمایشی مثبت از خود نشان دهد و به یک نیمکت نشین بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریلیش در خصوص عدم درخشش خود گفت: به نظرم مهمترین چیز آمار گلزنی و پاس گل است که من سعی دارم بهتر و بهتر شوم و آمارم را بهبود بخشم.

با اینکه ستاره انگلیسی از بهتر شدن آمار صحبت کرد ولی گواردیولا نظری مخالف داد و اظهار نظری جالب کرد.

سرمربی منچسترسیتی گفت: شاید او خیلی به رسانه‌ها و چیزی که مردم می‌گوید توجه می‌کند. غلط است که نمایش یک بازیکن با آمار سنجیده شود. او نمایشی مثل دوران استون ویلا را دارد. توپ در زمان‌های بسیاری در اختیار او است که باید مورد توجه قرار گیرد. گریلیش این شانس را داشت که در مقابل کریستال پالاس در 20 دقیقه پایانی 3 گل بزند ولی این اتفاق رخ نداد و قطعا در ادامه این آمار به ثبت خواهد رسید.

گواردیولا تصریح کرد: ما گریلیش را نخریدیم که برای ما 45 گل بزند.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه به تحسین بازیکن خود پرداخت و مدعی شد که این بازیکن بسیار خوب با تیم سازگار شده و کاملا می‌داند چگونه بین خطوط حرکت کند و به عمق بزند. او می‌تواند در فضاهای کم توپ را از آن خود کند و با سرعت بالای پاهای خود ، دریبل‌های خوبی برای حمله تیم رقم زند.

منچسترسیتی در حال حاضر با 66 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و لیورپول با یک بازی کمتر و 60 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: منچسترسیتی سیتی گواردیولا پپ گواردیولا گریلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال