Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهار، روح الله نباتی در جمع مربیان پرورشی و  مشاورین مدارس شهرستان بهار، افزود: اثرگذار بودن جملات و بیانات معلمان و مربیان در رشد فکری دانش آموزان بسیار بالا است و محتوای آموزشی باید در جهت رشد و تکامل این عزیزان تدوین گردد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان امانت هایی در دست معلمان‌ هستند که همچون نهال باید این قشر را با علم و دانش پرورش داد تا برای رشد و اعتلای انقلاب به ثمر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بهار گفت: مربیان پرورشی در مسیر انبیا گام برمی‌دارند و نقش بسزایی در رشد و تعالی فرزندان این سرزمین برعهده دارند.

نباتی تصریح کرد: به طور یقین آموزش همراه با پرورش لازمه رشد و تکامل دانش آموزان است.

وی گفت: کتاب خوانی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و  اقتصادی را باید ترویج دهیم تا صرفا مطالعه کتب درسی در برنامه مطالعه دانش آموزان نباشد.

فرماندار شهرستان بهار افزود: در جهاد تبیین، معلمان و مربیان با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان باید این رسالت انقلابی را به خوبی ایفا کنند.

بر اساس این گزارش، بزرگداشت  ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان  و مربیان و معلمان در شهرستان بهار برگزار شد.

شهرستان بهار از توابع استان همدان است.

برچسب‌ها اداره کل آموزش و پرورش همدان استانداری همدان شهرستان بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش همدان استانداری همدان شهرستان بهار اداره کل آموزش و پرورش همدان استانداری همدان شهرستان بهار شهرستان بهار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید