Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:56:54 GMT

اجرای مرحله ششم رزمایش مواسات و همدلی در کازرون

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۳۱۷

اجرای مرحله ششم رزمایش مواسات و همدلی در کازرون

ایسنا/فارس به مناسبت عید مبعث، طی مراسمی ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با هدف توزیع کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون، انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون سه شنبه 10 اسنفد، در رزمایش مواسات و همدلی، ضمن تبریک عید مبعث، اعلام کرد که امسال بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند آن شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ غلامرضا توکل خاطرنشان کرد که این اقدام، به همت مسئولان،خیرین و گروه‌های جهادی انجام شده است و گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، تعداد 2 هزار بسته کمک مومنانه به همت سپاه فجر و خیرین و گروه‌های جهادی تامین شده است که توزیع می‌شود.

توکل ارزش هر بسته از کمکهای مومنانه را حدود ششصد هزار تومان اعلام و اضافه کرد که این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و مرغ است.

این مقام مسئول همچنین از تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، تامین و توزیع 60 سری جهیزیه با تلاش کمیته امداد و بهزیستی و با حمایت خیرین و سپاه فجر فارس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کمک مومنانه باید به فرهنگ عمومی بدل شود

امام جمعه شهرستان کازرون نیز در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم تبدیل کمک مومنانه به یک فرهنگ عمومی، مانند نذورات سایر ایام، این اقدام را گامی در ادامه راه امامان، انبیا و اولیا دانست.

حجت الاسلام محمد صباحی، قرارگاه مواسات و همدلی را از اقدامات بسیار خوب برشمرد و خاطرنشان کرد: باید مواسات و همدلی به حرکتی فرهنگی تبدیل شده و با اهداء کتاب از مجموعه کتاب های دینی، انقلابی، بصیرتی و خاطرات شهدا و برگزاری مسابقه در راه کمک به فرهنگ جامعه کمک کنیم.

فرماندار شهرستان کازرون نیز از دست اندرکاران رزمایش مواسات و همدلی و تامین و توزیع کمک های مومنانه قدردانی و بر لزوم حمایت همه جانبه از چنین اقداماتی تاکید کرد.

محمدعلی بخرد، همچنین لزوم توجه بیشتر برای برپایی هرچه مطلوبتر مناسبت‌ها و جشن‌های شعبانیه و بزرگداشت نیمه شعبان، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، به سه جهادگر و فعال گروه جهادی سپاه ناحیه کازرون، لوح سپاس و هدایایی اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مواسات و همدلی کازرون رزمایش مواسات و همدلی شهرستان کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت