Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران گفت: هر تحول کوچکی که از نظر روش و محتوا در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی این دانشگاه اتفاق می‌افتد، می‌تواند تحول عظیمی در همه رشته‌ها و دانشکده‌ها ایجاد کند. بنابراین قائل به ارتقای جایگاه دانشکده معارف از همه جهات هستیم‌.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در آئین افتتاح ساختمان جدید دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران گفت: در آغاز دوره جدید مدیریتی دانشگاه تهران، در جلسه‌ای که با استادان دانشکده معارف و اندیشه اسلامی برگزار برگزار شد، گلایه‌هایی مبنی بر مشکلات فضای فیزیکی و محل استقرار این دانشکده مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی امکانات موجود، ساختمان جدیدی برای دانشکده در نظر گرفته شد.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات دانشگاه تهران، افزود: در سیستم مدیریت دانشگاه باید تلاش کنیم که با همفکری یکدیگر، وظایف شرعی و اداری خود را در قبال اسلام به انجام رسانیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: ارائه خدمات به همه دانشکده‌ها، از ویژگی‌های دانشکده معارف و اندیشه اسلامی است. بنابراین هر تحول کوچکی که از نظر روش و محتوا در این دانشکده اتفاق می‌افتد، می‌تواند تحول عظیمی در همه رشته‌ها و دانشکده‌ها ایجاد کند. بنابراین قائل به ارتقای جایگاه دانشکده معارف از همه جهات هستیم.

دکتر سید حسن قاضوی، رئیس دانشکده معارف و اندیشه اسلامی نیز با اشاره به حرکت جهادی رئیس دانشگاه تهران در اختصاص ساختمان جدید به دانشکده معارف و اندیشه اسلامی، بیان کرد: به‌رغم زمان کوتاه - کمتر از سه ماه - از ارائه درخواست ارتقای فضای فیزیکی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی، با وجود محدویت‌های مالی، اما ساختمان جدید دانشکده آماده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشگاه تهران ساختمان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی